Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvem fremstiller fladbukken

 Besvar Besvar
Forfatter
J.KROG Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
f-hunter Avatar

Tilmeldt:: 15 Apr 2016
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér f-hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvem fremstiller fladbukken
    Sendt: 15 Jan 2019 kl. 16:50
hej jeg håber at i kan hjælpe mig med at finde frem til hvem der fremstiller/grosisten er til fladbukken. i farverne gul og rød. og med en vægt på 80 gram.

https://hvidovresport.dk/shop/fiskegrej-endegrej/havpirke-fiskegrej/fladbukken-havkastepirk-40-60-80-gram.aspx

dette link er til Hvidovre sport, der viser bliknene. da der er uendelig lang leveringstid op til flere år, og jeg kan ikke finde ud af at indsætte et billed af de 3 nederste blink, det er en eller alle 3 det drejer sig om.

hvis nogen ligger inde med et elle flere af blinkene brugt eller nyt er jeg interesseret i et køb.

mvh jørgen
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2019 kl. 07:23
Det gør Ole Gregersen, ham med Snurrebassen!

Til top
J.KROG Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
f-hunter Avatar

Tilmeldt:: 15 Apr 2016
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér f-hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2019 kl. 15:38
duck power trak for oplysningen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum