Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fantastiske 123nu

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fantastiske 123nu
    Sendt: 09 Jan 2019 kl. 20:53
Hej Andre brugere af dette fora. 
Ind imellem kritiseres auktions siden jo ret kraftigt, og ikke mindst bydere som ikke henvender sig/står ved deres bud.
Jeg syntes egentlig at det er på sin plads, også at påpege når det går den anden vej, altså når næsten alting lykkes.  Smile
Desværre skal jeg skille mig af med en del af min ABU samling, på sigt kan jeg se at vi ikke får plads til det hele suk. 
Så i slutningen af året starter jeg op med at lave tror det var 42 auktionr. Vistnok 36 dele blev solgt til 16  forskellige "bydere".
Her 4 dage efter slutning på sidste auktion er status at på nær 1 af mig annuleret auktion, er der kun 2 køber som der ikke har henvendt sig. 
Det er da en positiv måde at starte et nyt 123nu år på !! 

PS Har nogle gamle ABU STÆNGER tilbage, hvis nogle er interesseret så giv en mail på:
lillglimmyfisher@gmail.com 

Godt nytår!
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2019 kl. 18:12
Jeg kan kun give dig ret De få bydere der ikke giver sig til kende burde måske lukkes ned Men der er også problemer med sælgere selv om der er meget få. Det kan også blive et problem med sælgere der opgiver forkerte oplysninger af den ene og den anden art jeg har lige oplevet en der ikke mente det var hans problem at han gav forkerte oplysninger ikke kun en gang men 2 gange Jeg har selv solgt flere hundrede lot herinde og har kun oplevet 2 gange at en byder har lukket ned og unladt at svare så min holdning til auktionen herinde er kun positiv dog burde man kunne spærre de brodne kar
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2019 kl. 12:13
Jeg vil da også gerne give mit besyv med her... Jeg har både haft gode og knapt så gode oplevelser..  Jeg har så "kun" været køber og altid fået de tine jeg har købt, i den kvalitet sælger har oplyst...

Jeg har så også oplevet at jeg er blevet overbudt på en vare (spillets regler) hvor jeg så efterfølgende at blevet kontaktet af sælger om jeg stadig var interesseret da auktions-vinderen var løbet fra sit bud...... Mit held kan man sige, men jeg forstår da godt at sælger blev lidt mellemfornøjet på den person der løb fra sit bud...
Mvh Finn
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2019 kl. 14:48
Hvorfor lave et opslag der er ren reklame for kommende auktioner ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum