Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Att. Frederiksen - Karup

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Att. Frederiksen - Karup
    Sendt: 06 Jan 2019 kl. 19:09
F. Eks. Sådan her 


Og så vælger du "Nyt emne+"

Mvh Ole 




Redigeret af Ole K. - 06 Jan 2019 kl. 19:11
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2019 kl. 17:53
Hvordan opretter man egentlig en tråd her på 123nu? Kan ikke finde en "opret ny tråd ikon" ????
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2018 kl. 22:17
Det var så lidt.
Det er jo hvad der sker.
Pøj pøj med salget.
Også godt nytår til dig og alle jer andre.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2018 kl. 08:59
Takker Poul Erik!  Jeg har glemt at få størrelse på tøjet.  Godt nytår til alle!  Smile
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2018 kl. 00:37
Angående dine auktioner på tøj og måske caps også. Vil jeg gerne råde dig til at gå ind og rette i teksten og få tøjstørrelserne med. Det kan du gøre før der er bud på en auktion - der kommer måske heller ikke lige frem nogen af før det fremgårSmile
Tøjet kan jo stadig være ganske fint. Jeg kan ihvertfald sagtens råde folk til at købe brugt, hvis det er gode mærker. Har lige til det intet ondt at sige. Jeg nærmest svømmer i vadejakker, der var gode køb. Gid jeg kunne sige det samme om tætte waders brrrrr.....køligt....

Måske det samme kunne berøre caps´ene. Medmindre det er one size eller fits all. Selv endte jeg engang med en cap her i gennem siden, der viste at være en dame str. Hvilket betød alt for lille til mit grødhovede....CryTongue

Bare et velment råd/opfordring herfra.

Mvh Poul
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum