Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye neopren waders med fast støvle

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Schilling Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tobago Avatar

Tilmeldt:: 30 Dec 2001
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobago Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nye neopren waders med fast støvle
    Sendt: 02 Dec 2018 kl. 11:26
Hej
Jeg havde før i tiden Bare Supra 4 neopren waders med og uden fast støvle, den bedste neoprenwaders jeg nogensinde har prøvet og ejet. Jeg står og skal have nogle nye waders og har helt mistet følingen med markedet, da jeg ikke har fisket så meget de sidste 7 år. Hvilke waders findes på markedet som er fuldt på højde med de gamle Bare waders. 

Ps: Det gør ikke noget hvis de kun findes på det amerikanske marked.

Mvh
Per Schilling
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2018 kl. 15:57
Hej Per.
Jeg har lagt en besked på din tlf. svarer. Du er meget velkommen til at kontakte mig. 
Måske kan jeg hjælpe dig.
Mvh. Ivan.
Til top
Per Schilling Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tobago Avatar

Tilmeldt:: 30 Dec 2001
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobago Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2018 kl. 19:58
Hej Ivan
Jeg har ikke modtaget noget opkald fra dig 😊
Mvh
Per
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2018 kl. 21:56
Hmm. Jeg har ringet til de numre som står opført på de gule sider, men de er måske ikke aktuelle mere.

Som antydet; har du den "rigtige" størrelse kan jeg hjælpe.
Mvh. Ivan.


Redigeret af IPN - 04 Dec 2018 kl. 08:55
Til top
Per Schilling Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tobago Avatar

Tilmeldt:: 30 Dec 2001
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobago Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2018 kl. 07:55
Hej Ivan
Haha har lige checket de gule sider, nu kan jeg bedre forstå, hvorfor det er svært, at ramme mit rigtige num.mer 😊. Jeg ringer til dig senere i dagI 

van, jeg skal lige ud og måle op til et nyt vandløbsrestaureringsprojekt her i Greve kommune i dag.
PS. Jeg er ca på størrelse med Peter og bruger str. 43 i sko 😊
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2018 kl. 10:08
Så tror jeg at der er muligheder. Som far, ligeså som søn. Lidt smallere foroven og lidt bredere forneden. Man er jo ikke 20 år længere.
Jeg har svært ved at få dit billede frem på den indbyggede hard disc, men kan det passe at vi har mødtes på Damhusengen ved det årlige træf, og ikke mindst på Slusen? Det er igen det med de 20 år som føles meget længe sidenEmbarrassed.
Mvh. Ivan.


Redigeret af IPN - 03 Dec 2018 kl. 10:22
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2018 kl. 18:40
Slettet af Ivan.


Redigeret af IPN - 05 Dec 2018 kl. 20:38
Til top
Per Schilling Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tobago Avatar

Tilmeldt:: 30 Dec 2001
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobago Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2018 kl. 20:24
Hej Ivan
Jeg har fast sindsyg travlt på det sidste. , Dårlig undskyldning, jeg er meget interreseret og jeg lover, at jeg ringer i morgen formidddag.

Mvh
Per
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2018 kl. 13:54
Jeg har lige kikket på Bare's hjemmeside og de laver tilsyneladene ikke waders mere? Kun dykkerdragter som jeg ser det....??
Mvh Finn
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2018 kl. 11:04
Hej Finn.
Det har du helt ret i. Det var derfor jeg i sin tid anskaffede mig et sæt i 11 time, som så ikke er blevet brugt.
Mvh. Ivan.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2018 kl. 15:21
Hej Ivan.
Hvis du stadig har de ubrugte Bare waders vil jeg være interesseret i at købe dem, så fremt de har den rigtige størrelse. Jeg hopper normalt i en str L
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2018 kl. 13:23
Hej Hindsgavl.
Omtalte waders er solgt, men tak for interessen.
Mvh. Ivan.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum