Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sørens flueshop

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sørens flueshop
    Sendt: 06 Nov 2018 kl. 20:55
Nogen der kender til denne biks? Faldt over den på nettet, og efter at have kigget lidt rundt på deres shop blev jeg i tvivl om det er nogen man tør handle med? De reklamerer blandt andet med tests fra yellowstone hvor man har manipuleret med de data der er på siden. Man har sat en Douglas stang som test vinder, hvilket ikke er tilfældet. Nogen der kender denne gut, er det nogen man tør handle med?
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2018 kl. 21:44
Thomas,  du kan måske få en fornemmelse af hvilken, "butik" der er tale om ved at læse lidt på dette link http://www.sorensflueshop.dk/index.asp?loadContent=311231
Scroll ned til du kommer kommentarerne. 
Til top
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2018 kl. 21:53
Hold da ferie det havde jeg ikke set. Det var rigelig information, takker.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2018 kl. 22:50
Manden er også udelukket fra de fleste køb og salg grupper på facebook 
Til top
Bjørn Biedenweg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BjørnB

Tilmeldt:: 01 Okt 2018
Geografisk: Aabenraa
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjørnB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2018 kl. 17:28
Hej, jeg kender ikke noget butikken "Sørens Flueshop", men jeg har da været nysgerrig mht. manipulation af testresultater. Så vidt jeg kan se, er det rigtigt at Vellowstoneangler har kåret en Douglas Sky som vinder af klasse 6 fluestænger i 2016.

Ret skal være ret.... Smile 

Med venlig hilsen
Bjørn
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2018 kl. 19:18
Ja det har den. Søren har så dog flere gange påstået at Yellowstone skulle være en stor messe i USA hvor alle de bedste kastere har testes alle stængerne. Virkeligheden er dog at Yellovstone Anglers er en enkelt butik hvor et par af de ansatte har testet nogle af deres stænger.
Problemet med Søren er at han sikkert har nogle ganske fine produkter men af en eller anden grund hele tiden skal haven en lille løgn med ind over for at få det til at lyde bedre end det er.
Til top
Bjørn Biedenweg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BjørnB

Tilmeldt:: 01 Okt 2018
Geografisk: Aabenraa
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjørnB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2018 kl. 21:11
Hmmm,- tankevækkende...
Til top
Jesper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zisker

Tilmeldt:: 16 Mar 2017
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2018 kl. 16:19
Han har introduceret flere produkter som kunne være rigtig spændende, men han får skrevet så meget faktuelt vrøvl i hans iver for salg, at min interesse forsvinder igen... De evindelige sammenligninger med Sage, Orvis, Scott osv. er trættende, ligesom hans konstante fokus på at kritisere andre for at købe disse stænger fremstår som et personligt korstog...

Hvis manden dog bare ville holde sig til, at fortælle om egne produkter og deres egenskaber, uden at tilsvine folk der er uenige med ham, så tror jeg faktisk, at disse mærker ville have nemmere ved at komme ud til brugerne og blive bedømt i sammenligning med andre.....
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2018 kl. 22:08
-



Redigeret af P.M. - 13 Nov 2018 kl. 08:44
Til top
Jesper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zisker

Tilmeldt:: 16 Mar 2017
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2018 kl. 23:02
De eneste tilbagemeldinger jeg p.t. kan finde er et par stykker som skriver at de synes stænger og hjul er meget gode at bruge, og at de har fanget fisk... hvis det er anmeldelser på det niveau kan det vist være lige meget...
Håber da der er en enkelt eller to imellem testfiskerne som har noget kendskab til såvel grej som teknik, så der rent faktisk kommer sammenligninger med andre stænger på markedet - men mon ikke der kommer et opstød af en eller anden slags om de etablerede og anerkendte mærker (ingen nævnt ingen glemt😀)
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2018 kl. 16:09
-

Redigeret af P.M. - 13 Nov 2018 kl. 08:44
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2018 kl. 18:44
Citat: zisker

De eneste tilbagemeldinger jeg p.t. kan finde er et par stykker som skriver at de synes stænger og hjul er meget gode at bruge, og at de har fanget fisk... hvis det er anmeldelser på det niveau kan det vist være lige meget...

Og det ser ud til, at Søren kender testresultaterne på forhånd. 😆

Til top
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2018 kl. 03:13
Tak for alle jeres svar. Jeg tænker ikke vi bør gå dybere i det, noget der tyder på det er en gut fuld af engagement, og det har jeg fuld respekt for. Men også en person der er blind på andre punkter. Og hvad jeg kan se på nettet er det jo fine produkter, så det jo lidt syndt det druknes i alt det andet.
Til top
henrik storm jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hsj999

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Geografisk: holte
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hsj999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2018 kl. 08:26
Ganske enig. Jeg er en af dem, som har taget chancen og købt fra Søren - og har egentlig været ganske tilfreds. Der er ingen tvivl om, at han har en special måde at handle og kommunikere på, og hans anprisninger af produkterne, som han sælger, og hans kommentarer omkring garanti valgte jeg at overse. Det kræver lidt ekstra tålmodighed og overbærenhed end ved handler med "normale" forretninger, men til gengæld synes jeg, at jeg har købt nogle fornuftige produkter, som i DK kun fåes hos Søren, og som her kan købes billigere end man kan købe det til andre steder (incl. i USA). 

Kan man se ud over hans lidt atypiske adfærd, så synes jeg egentlig, at han skal have ros for at forsøge sig med importen af nogle i min optik fornuftige produkter. Jeg er på ingen måde ekspert, men går blot og hygger mig med med lidt fluefiskeri, og de stænger jeg har købt af Søren (Douglas Sky), synes jeg er i samme klasse som mine øvrige stænger (Scott Radian og Hardy Zephreus). Jeg er dog især glad for Galvan Torque hjulene, som har erstattet mine Danielsson og Hardy hjul. 

Til top
Jan Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
baronen

Tilmeldt:: 21 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér baronen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2018 kl. 09:55
Jeg har ligeledes handlet med Søren, og jeg er yderst tilfreds med min Douglas Sky og mit Galvan Torque hjul, som begge er med kvittering og ligeledes registreret hos producenterne. Ros til Søren for at importere produkter, som man ellers ikke ser andre steder i Danmark.
Søren er godt nok lidt anderledes end mainstream forhandlere, men det er til at overse...synes jeg.
Jeg vil tro, at alle undersøger produkter i dette prisleje på nettet, før de går ud og handler.
Der skal efter min mening også være plads til det "skæve", andet vil være umådeligt trist og "farveløst". Basil fra "Halløj på Badehotellet". Sikken en sh*tstorm han ville være løbet ind i :-)
Jeg synes, at denne heksejagt er trist læsning.

mvh.
Til top
Dan Sloth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nad2

Tilmeldt:: 06 Feb 2011
Geografisk: Brønderslev
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nad2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2018 kl. 10:21
Jeg har også handlet med Søren, både købt og solgt og har ingen problemer haft...tværtimod!

Straksoverførsel når jeg har solgt og hurtig afsendelse ved køb.


Handler gerne hos ham igen :-)

Mvh

Dan
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2018 kl. 14:13
Lidt sjovt at se at en tråd der har været oppe at køre i 6 dage og indenfor 2 timer på en mandag morgen får tre positive indspark Clap
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2018 kl. 21:30
Kevin vil du frem til noget relevant?
Hvornår de ankommer indlæggene er vel ikke relevant.

Søren er ikke min kop te.
Men grejet er spændende, og hatten af for prisen og forsøget.
Og ja til tider kan det godt ligne en heksejagt herinde.



Redigeret af dantoft - 12 Nov 2018 kl. 21:40
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2018 kl. 00:08
Citat: dantoft

Kevin vil du frem til noget relevant?
Hvornår de ankommer indlæggene er vel ikke relevant.

Søren er ikke min kop te.
Men grejet er spændende, og hatten af for prisen og forsøget.
Og ja til tider kan det godt ligne en heksejagt herinde.


Hvor ser du at det jeg skriver er en heksejagt ? Er det en heksejagt at sige at manden er udelukket fra flere facebook grupper (for dette er sandt) eller at jeg syntes det er morsomt at der på under 2 timer kommer tre personer der roser manden og alle tre har meget få opslag under 30.
Forøvrigt har jeg ikke sagt at hans varer er dårlige.

Så hvor du ser at jeg gør ham til syndebuk eller han udgør en trussel (heksejagt) det aner jeg ikke 
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2018 kl. 07:54
Undskylder hvis det ikke er tilfældet..

Men læste det som tilfældet, at du fandt det suspekt, at der var kommet 3 positive indenfor 2 timer!!!!
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2018 kl. 08:39
-

Redigeret af P.M. - 13 Nov 2018 kl. 08:45
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2018 kl. 09:03
Citat: P.M.

-

Hvorfor slette et efter min mening, godt indlæg?


Redigeret af Henning - 13 Nov 2018 kl. 09:51
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum