Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løse indsatser for flueæsker

 Besvar Besvar
Forfatter
Asger Holm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
asger79

Tilmeldt:: 21 Feb 2013
Geografisk: Skodborghus
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér asger79 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Løse indsatser for flueæsker
    Sendt: 22 Okt 2018 kl. 21:40
Håber der er nogle der kan hjælpe mig med at finde nogle løse indsatser til flueæsker.
Gerne ala dem CF design lavede.
Vil gerne lave nogle træ æsker til å fluer. Men syndes ikke det løse hvide “bakke” skum pynter i dem.
Nogle der har nogle gode foreslag til hvad jeg kunne bruge?
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2018 kl. 09:55
Hej Asger.

Når talen er på indretning af flueæsker, så er der rigtig mange bud på, hvad en rigtig flueæske er. Det både set ud fra fabrikanternes øjne, og ikke mindst de aktive fluefiskeres, og der er rigtig mange bud på, de ting, blot ved at kigge forbi opslaget flueæsker på nettet, giver en anelse af, hvor meget der reelt gøres, for at finde det bedste, når talen er på flueæsker.

Nu kommer det vel an på hvor / hvad flueæsken skal bruges til, det er jo ikke ligegyldigt om det er til å - kyst -  sø og hav, så der er mange forslag.

Det nyeste er nok flueæsken Plan D, som jeg forventer mig meget af, også som et supplement til hjemmebygge flueæsker:

http://flywithus.ch/catalogsearch/result/?q=plan+d

Jeg har rodet med flueæsker hele mit snart 60 årig aktive fluefisker liv, og jeg har professionelt arbejdet, som onkel opfinder, et helt arbejdsliv, og ja det smittede også af på tilbehøret til fluefiskeriet, og mange tossede ting er lavet, igennem årene. Prøv i kigge på den artikel her:

http://123nu.dk/lystfiskeri/artikler2.asp?vaelg=3&placering=artikler&menu=Laesestof&kategori=&Action=comment&Id=14639&over=Flue%E6sker+%2D+ombygning%2E

Jeg håber du finder noget, som passer dig, men er du på jagt efter færdige indsatser, så søg på engelske site om fiskeri / tilbehør, der plejer her at være mange ting, som også kan betales, men der skal ledes grundigt!

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum