Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rensning af wadestøvler

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rensning af wadestøvler
    Sendt: 12 Okt 2018 kl. 15:33
Mine støvler står i en balje til næste tur, banker dog det værste sand af inden!
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2018 kl. 19:15
Brug konens tandbørste til at rengøre med. Har hun ikke en må du ofre en ny eller din egen
Til top
Mik Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikzz Avatar

Tilmeldt:: 13 Apr 2013
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikzz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2018 kl. 21:15
Nu har jeg igennem længere tid haft et problem når jeg kommer hjem fra kysten.

Skyller mine waders, jakke og wadestøvler under bruseren og det spiller. Dog har jeg ALTID det problem at de metaldimser som holder snørre på mine støvler har en saltbelægning efter når de er blevet tørre.

Jeg har prøvet at skylle dem med lunken vand, kold vand, bruge vandslangen sågar også lavet en balje vand og trukket dem op og ned.

Uanset hvad jeg gør, ligger der salt på "snørre-holderne" på støvlerne alle gange.
Tror jo på at det med tiden vil gøre at de falde af

Mine støvler er fra Hodgeman, men tidligere var det kinetic, rapala og scierra.

Hvordan gør I når i kommer hjem og har I samme problemer?
Kan man evt. få noget at behandle støvlerne med, så de er mindre modtagelige?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum