Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dekoration - endegrej.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dekoration - endegrej.
    Sendt: 29 Sep 2018 kl. 11:52
Jeg har siden 2005 leget en del med dekoration af mine hjemmestøbte blink, og benytter traditionel maling, men også trykte label, lavet på min almindelige inkjetprinter.
Ved at kombinere maling af forskellig art, og trykte labels, samt de sædvanlige klæbe ark, som flektolite, og lignende, så kan jeg få nogle flotte emner, hvor der hovedsagelig efterlignes fiskenes føde emner.

Her i år 2018, er flere og flere typer endegrej, der dekoreres grafisk, og jeg er lidt efter, om de professionelle tryk på klæbende folier, evt. kunne købes et eller andet sted!

De nyeste typer blink med trykte dekorationer, er nok noget i retning af det her link:

https://www.google.dk/search?q=LT+Stickle+Blade.&oq=LT+Stickle+Blade.&aqs=chrome..69i57.1646j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Er det mon muligt at købe de her former for dekoration?

Jeg har set at J&F fører nogle typer krympeflex til woblere, det ser rigtigt godt ud, men egentlig labels til højre / venstre side på standard blink, kunne være sjove at prøve, mest fordi 3D effekten ikke kan opnås på en almindelig printer.

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum