Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Utætte syninger i åndbare waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Munkholm Skovsted Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zioux

Tilmeldt:: 07 Aug 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zioux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Utætte syninger i åndbare waders
    Sendt: 12 Jul 2018 kl. 15:46
Hej med jer...

Jeg står med et par Scierra CC3 XP åndbare waders, som efterhånden er blevet mere og mere utætte i syningerne.. 
Jeg kan se at mine bukser indenunder er våde, og mønsteret passer præcis med syningerne i wadersne.. Så jeg tænker helt klart at syningerne er blevet møre/utætte.

- Har i en idé til en løsning? Smile
MVH. Lasse
Til top
Carsten Hougård Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bundbid1

Tilmeldt:: 14 Jan 2013
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bundbid1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2018 kl. 16:56
https://www.bauhaus.dk/universallim-liquisole-28-4-ml-casco.html
You Can Tune A Piano,But You    Can´t Tunafish...
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2018 kl. 17:32
Hej Lasse
Du kan købe noget tape til syninger (regntøj) det skal stryges på..... test temperatur,et sted på dine waders hvor det ikke gør skade. Det kan købes i hobby/ sy butikker.
Du stryger det bare på indvendig, de steder du ikke kan komme til kan du evt give en gang auqaseal.

Mvh.  Jørgen
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2018 kl. 08:04
Tilbage til forhandlern har haft to par de dur ikke
Til top
Lasse Munkholm Skovsted Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zioux

Tilmeldt:: 07 Aug 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zioux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2018 kl. 16:46
Citat: tomkat

Tilbage til forhandlern har haft to par de dur ikke

Jeg må så være ærlig at indrømme at de faktisk har fungeret ganske fint for mig.. De er omtrent 2 år gammel, så brokker mig bestemt ikke Tongue

Har selvfølgelig en trang til at købe et par Hodgman, men så helst at disse kunne holde bare lidt længere Smile
MVH. Lasse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum