Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt korkhåndtag

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Munkholm Skovsted Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zioux

Tilmeldt:: 07 Aug 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zioux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt korkhåndtag
    Sendt: 17 Apr 2018 kl. 15:42
Hej med jer Smile

Jeg købte for noget tid siden en AJensen Spook Stalker 9' #7, som jeg egentligt har været meget glad for.. Nu er en enkelt 'kork prop' desværre røget løs og kan nu trykkes til højre og venstre Disapprove

Jeg har allerede haft en stang sendt ind og jeg gider simpelthen ikke at vente på at få den tilbage + at korkhåndtaget nok ikke ses som et af de bedste..
Så jeg har tænkt på at få lavet et nyt kork håndtag ved en stang bygger, men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal gå hen?
Har i nogle idéer? Ser helst at det ligger i nord/vest/midt-jylland.

Tusind tak på forhånd! Big smile
Knæk og bræk - Lasse



Redigeret af Zioux - 17 Apr 2018 kl. 15:43
MVH. Lasse
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2018 kl. 19:15
Bor et lille hul gennem korkringen ind til klingen, køb en stor injektionssprøjte og den største kanyle de har og noget PU lim - start med at sprøjte lidt vand derind og derfter PU limen. Det skulle gerne kunne gøre det.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum