Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dominikasne republik

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dominikasne republik
    Sendt: 23 Feb 2018 kl. 16:33
Nogen der tilfældigvis har forsøgt sig med fiskeri i bayhibe området ved den dominikanse republik?

Mvh. Thomas
Til top
Kenneth Dexter Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kdexter

Tilmeldt:: 23 Nov 2006
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kdexter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2018 kl. 15:04
Hej Thomas

Desværre ikke, men har også haft kig på specifikt det område og specielt øen udfor kysten, det ser fedt ud ift. flats-fishing såvidt jeg husker. Jeg endte på nordkysten istedet hvor jeg fangede små-jacks. De lokale berettede om snooks i lagunerne og indimellem fangede de også permits. Selvom der var lækre flats deroppe så så jeg ingen bones. Jeg synes du skule prøve at smide en forespørgsel i gruppen "Nervous Waters" på fjæsen, kan være der er nogen derinde der ved noget. 

Mvh Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum