Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu Garcia Cardinal Endeur EN5R 1997

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Heine Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas Heine Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 11 Feb 2018
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Heine Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu Garcia Cardinal Endeur EN5R 1997
    Sendt: 16 Feb 2018 kl. 13:30
Hej Finn, Tak! Mit har bremsen bagtil, og jeg har faktisk tænkt mig at prøve det i dag!

Thomas
 
Til top
Finn Toft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Evotec.

Tilmeldt:: 28 Aug 2007
Geografisk: Randbøldal
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evotec. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2018 kl. 13:17
Hej, har fundet noget data om dit hjul, i Nap & Nyt 2002
Til top
Thomas Heine Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas Heine Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 11 Feb 2018
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Heine Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2018 kl. 22:18
Jeg har for nyligt fået et Abu Garcia Cardinal Endeur EN5R. Det er i perfekt stand og ligger i den oprindelige kasse. Indlægssedlen er dateret 1997, så hjulet er vel fra omtrent denne tid. Det er som sagt i perfekt stand, og da det virker ret lækkert, kunne jeg godt tænke mig at begynde at bruge det.

Er der nogen der kender hjulet og har noget at sige om det? Vil det kunne bruges med fletline, fx 0,17?

De bedste
Thomas
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum