Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A Jensen Waders?

 Besvar Besvar
Forfatter
Folmer Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fole94

Tilmeldt:: 24 Okt 2008
Geografisk: Sydvest Jylland
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fole94 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: A Jensen Waders?
    Sendt: 09 Feb 2018 kl. 13:33
Hej Stig.
Jeg har nu fisket på kysten op til 5-6 gange i sådanne vaders. Det er de mest behagelige vaders til dato jeg har fisket i. Jeg købte dem sidste år. Jeg valgte disse vaders af en årsag og det var lynlåsen. Jeg må af med lidt væske ret ofte og derfor er det rigtig rart, at jeg ikke skal af med jakke og andet grej hver gang. Min fiskekammerat har et par magen til, og vi vil ikke have vaders uden lynlås fremover.


Redigeret af fole94 - 09 Feb 2018 kl. 15:25
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2018 kl. 11:26
Hej Stig
Jeg har et par A.jensen åndbare waders (Narvi).
Dem er jeg rigtig glad for, og pasformen er til UG (for mig) - jeg har tidligere haft Guideline.
Inden jeg købte dem var jeg ude og prøve bla. Guideline, Simms, Vision, Patagonia - men endte med A.jensen.
Og har ikke haft problemer med dem, selvom jeg går meget gennem krat osv. langs åer. 
Kan se at Fluer.dk har dem til 1999,- (str. LL)
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2018 kl. 13:45
Jeg har selv købt et par Jensen Bering Combi på tilbud, synes de så gode ud og mine Scierra Tundra XP er begyndt at synge deres sidste vers. 
Det er rart med lynlås når man skal træde af og man ikke lige har lyst til at afmontere jakke osv.

Men jeg har slet ikke prøvet dem endnu, de er lagt på lager indtil de andre er stået helt af, så jeg kan ikke sige så meget om deres funktionalitet. Byggekvalitet lader til at være høj.
Til top
Stig Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
StigB

Tilmeldt:: 15 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StigB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2018 kl. 09:01
Enig Mikkel - mærkeligt svar..
Den korte version og historien - har en makker som jeg er ved at få overtalt til at købe et par åndbare waders, men han er ikke på Simms niveau (som jeg selv bruger), og nu har han kastet sin kærlighed på de A Jensen waders som jeg beskriver; jeg har af gode grunde absolut ingen erfaring med deres waders, men tænkte det kunne være der var nogen herinde som kendte til dem - og så tænkte jeg at jeg måske kunne hjælpe ham i hans beslutningsproces; ved at når først han køber dem så skal de holde i længere tid og bruges til lidt af hvert.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2018 kl. 21:09
Mærkeligt svar... han spørger til en specifik model... som du ingen kendskab har til... og anbefaler så en hel stribe mærker, der rangerer fra meget dyre tul relativt billige... og som, så vidt jeg ved, ikke laver den specifikke type waders han efterspørger...

@ trådstarter... hvad vil du gerne vide og de Bering waders du spørger til?
Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2018 kl. 22:05
Hej Stig.

Jeg har desværre intet erfaring med de nævnte waders. Til gengæld kan jeg anbefale Simms, Scierra, Imax og DAM. God kvalitet til rimelige priser.

Mvh.
Marius
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
Stig Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
StigB

Tilmeldt:: 15 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StigB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2018 kl. 17:22
Er der nogle som har erfaring med waders fra A Jensen, og specifikt den kombi-model som de har lavet med neopren-ben og åndbart materiale oppe over skridtet;
https://www.lystfisk.dk/a-jensen-bering-combi-waders.html
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum