Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vundne auktioner.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vundne auktioner.
    Sendt: 01 Jan 2018 kl. 18:15
Jeg har i de sidste par måneder af 2017 haft en del bøvl med aftaler omkring betaling - forsendelse - afhentning af vundne auktioner.

Det sker oftere, at man overhovedet ikke reagere på vundne auktioner, hvilket i sig selv er lidt trist, når man officielt får en vinder mail, men jeg har normal være meget large, med af få auktionerne aftalt færdig.

Dog har jeg besluttet, at en afhentning på adressen ikke er mulig her 2018, ved bud på mine auktioner, dertil har der været for mange nittere i 2017, hvor man simpelthen ikke dukker op, når der ellers har været aftaler, omkring afhentning.

Det er som sædvanlig rigtig ærgerligt, at nogle få ødelægger de tiltag, men jeg har desværre forgæves afsat tid til det tidlige, men det er som skrevet slut nu.

Det som også spiller ind, at vil man ikke afregne før man afhenter, og have varen i hånden, kan betyde, at betalingen for varerne, bliver forholdvis langtrukket, og ja dukker man så ikke op, så er der jo helt lukket ned.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2018 kl. 21:39
Hvis du har så store problemer med vindere af dine auktioner, så fatter jeg altså ikke at du fortsætter dit jævnlige bombardement-oprettelse af nye auktioner.Wink

Få dog dit blodtryk ned ved at stoppe med at oprette nye auktionerLOL

Godt nytår Tongue
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2018 kl. 00:20
Per - kan du stave til TUDEKIKS....
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2018 kl. 06:36
Helt ærligt Per , jeg har købt ting hos dig i flere år og bor i samme by , hver gang har jeg tilbudt at hente men det samme , altid har du trukket tiden 1- 2- 3- uger , du kunde prøve at se dine mail igennem.Confused 

Mvh Christian 
   
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2018 kl. 16:15
Well lidt gammel tråd - og apropòs dette:)

Per er så pensioneret, og er kommet lidt op i alderen - hvilket vi jo alle gør på et tidspunkt. Selv bliver jeg 60 sidst på året, hvilket der jo ikke er meget at gøre ved!. Samtidig bliver vi alle ændrede over tid på den ene eller den anden måde. Nogle ting har vi svært ved at vedblive at forholde os til, og andre ting kan vi sagtens ud i fremtiden belære andre om - uanset de ønsker det eller ej! Så har de ihvert tilfælde haft muligheden :)

Per`s metalkundskaber må absolut ikke gå i glemmebogen, og når vi nu kan få nogle af dem her - pænt serveret af Per, synes jeg ikke, man skal undslå sig for dette! Kommer de så lidt for tit, må man jo bare springe over - not?

Hvis Per har haft gentagne dårlige handler, er det da fuldt ud i orden, at han nævner det her. IKKE at gøre det, ville da være lidt af et svigt over for sitet. Har han så selv en andel i de dårlige handler, må han selvf. forholde sig til dette - måske det bare er dårlige afhentningsaftaler - folk der ikke kan finde adressen (sommertid hehe) etc - som man jo ofte ved finder sted.

Selvf. kan Per ha` problemer, der ikke relaterer til disse, men måske er mere alvorlige som f.eks.- sygdom - hvilket jeg jo selv har haft modbydeligt meget af indenfor de sidste par år - Men ved det jo selvf. ikke!

Håber bare mest på, at du Per har det godt sammen med familien, og får lidt styr på div. salgsproblemer :)

Med venlig hilsen
Kim


Redigeret af kikophil - 26 Mar 2018 kl. 16:17
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum