Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Arctic Silver MD

 Besvar Besvar
Forfatter
Eske Braun Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eske Avatar

Tilmeldt:: 08 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Arctic Silver MD
    Sendt: 25 Dec 2017 kl. 09:55
Hej

Erfaringer med ovenstående liner modtages gerne.

Mvh Eske
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2017 kl. 10:33
Jeg fisker selv med en Arctic Silver MD WF6F på kysten, og for mig er den helt perfekt.
Som forfatteren af nedenstående artikel/anmeldelse nævner, så skal man lige "tage det roligt" og lade klumpen strække ordentlig ud i bagkastet inden fremkastet påbegyndes ........ men det skal man jo altid. Men hvis man er vant til og gå med korte skydehoveder, så skal man jo lige vænne sig til klumpen på 10-11 meter.

Det skal lige nævnes, at Arctic Silver har lanceret liner med en lidt kortere klump, men dem har jeg ikke prøvet.


Mvh
Allan Wermuth
Til top
Eske Braun Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eske Avatar

Tilmeldt:: 08 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2017 kl. 12:29
Hej Allan
Tak for respons.

Hvordan ser det ud med holdbarheden? 

Mvh Eske
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2017 kl. 14:43
Jeg har fisket med min i godt 1½ år og den holder fint endnu ;-)

Vær opmærksom på, at deres intermediate line IKKE er slow-intermediate, den synker forholdsvis hurtigt. Af samme årsag fisker jeg med den flydende udgave.

Mvh
Allan
Til top
Eske Braun Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eske Avatar

Tilmeldt:: 08 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2017 kl. 16:55
Tak Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum