Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt fluegrej for første gang.

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cinuk

Tilmeldt:: 19 Dec 2017
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cinuk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Købt fluegrej for første gang.
    Sendt: 21 Dec 2017 kl. 13:13
Hej
Undskyld jeg kaster mig ind i jeres debat, men jeg har lige købt 2 stk. scierra traxion 3 hjul,
og nu bliver jeg lidt nervøs, med hensyn til at de går fast. det var et tilbud fra go fishing, med fluestang scierra surge 9,6 feet, hvor ligger jeg henne i feltet.Jeg er total nybegynder!!!!!
Grundet 2 hjul er at jeg godt kan lide at fange gedder, og ville prøve at tage deciplinen op i flue, så for at jeg ikke skulle bakse med stålforfang hver gang, valgte jeg 2 hjul.
Henning
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2017 kl. 10:44
Hvad mener du med "de går fast" ?

Jeg har fluefisket efter gedder i mere end 20 år og har aldrig nogensinde brugt et stålforfang,Jeg bruger et nylonforfang på 0.50-0.60 og har ikke mistet en fisk der har slidt/bidt over det,Har fanget flere på over de 10 kg.

Både stang og hjul lyder ok til gedder 
Til top
Henning Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cinuk

Tilmeldt:: 19 Dec 2017
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cinuk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2017 kl. 09:27
Hej Kevin
Glædelig jul.
Først det med at de går fast. Det var et indlæg jeg læste i et forum, da jeg er ny i dette forum , kan jeg ikke lige finde det, men vedkommende skrev, at hans Sceirra hjul gik fast, så tænkte jeg......!ååå....nej, og jeg har købt 2 stk. derfor ( går fast).
Med hensyn til stålforfang, ja så har altid brugt det når jeg har fisket med spinner og vobler, så jeg var ikke klogere, end at det skulle jeg også have, når jeg skulle fiske med flue, da jeg er helt ny med fluestang, har endda ikke været ude og prøvet endnu, men glæder mig.

Godt nytår

Henning
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum