Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt fluegrej for første gang.

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cinuk

Tilmeldt:: 19 Dec 2017
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cinuk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Købt fluegrej for første gang.
    Sendt: 21 Dec 2017 kl. 13:13
Hej
Undskyld jeg kaster mig ind i jeres debat, men jeg har lige købt 2 stk. scierra traxion 3 hjul,
og nu bliver jeg lidt nervøs, med hensyn til at de går fast. det var et tilbud fra go fishing, med fluestang scierra surge 9,6 feet, hvor ligger jeg henne i feltet.Jeg er total nybegynder!!!!!
Grundet 2 hjul er at jeg godt kan lide at fange gedder, og ville prøve at tage deciplinen op i flue, så for at jeg ikke skulle bakse med stålforfang hver gang, valgte jeg 2 hjul.
Henning
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2017 kl. 10:44
Hvad mener du med "de går fast" ?

Jeg har fluefisket efter gedder i mere end 20 år og har aldrig nogensinde brugt et stålforfang,Jeg bruger et nylonforfang på 0.50-0.60 og har ikke mistet en fisk der har slidt/bidt over det,Har fanget flere på over de 10 kg.

Både stang og hjul lyder ok til gedder 
Til top
Henning Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cinuk

Tilmeldt:: 19 Dec 2017
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 4