Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fortynding af lak

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Mehl Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lmehl

Tilmeldt:: 17 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lmehl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fortynding af lak
    Sendt: 21 Dec 2017 kl. 12:53
Hvad alternativ til standard fortynder jeg min Veniard lak op med?
Til top
Steen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lindblad Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2015
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lindblad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2017 kl. 19:18
Som udgangspunk kan du jo bruge den fortynder som veniard anbefaler fra dem selv, til hhv at fortynde eller nedsæt hærde processen. Det er også muligt med terpentin mem virker ikke altid efter hensigten synes jeg hvilket også er længer om at tørre

Tænker det måske var det du søgte 
Flyon.dk -Alt i fluebinding & grej til fluefiskeren.
Fishpond - TFO - Alfa reels - Arctic silver - Zpey - Geoff anderson - Cheeky - Veniard - Future Fly - Metz - Stonfo - Partridge - Kamasan
Til top
Lars Leander Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
leander

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Geografisk: Odense C
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2017 kl. 14:00
Billigste lak ever: et stykke flamingo opløst i en sjat fortynder Smile, go jul.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum