Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop opti coast til fjord fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Erik Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Pedersen

Tilmeldt:: 22 Dec 2004
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop opti coast til fjord fiskeri
    Sendt: 03 Dec 2017 kl. 19:14
Hej alle. Jeg har brug for et godt råd. Vil I vælge klasse 6 eller 7 til fjordfiskeri.
Endvidere vil jeg høre om I kender til et godt tilbud på loop opti coast stænger, selvfølgelig klasse 6 eller 7

Indtil videre tak.
Mvh. Erik
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2017 kl. 20:28
Jeg bruger normalt en sekser, men i stille vejr kommer min klasse fire i brug.
Loop's stænger kender jeg ikke, men vil da mene deres sekser vil være et udmærket valg.

K&B
Henning 

Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 04:42
Hej Erik.

Ligesom Henning foretrækker jeg også en sekser. Før i tiden anvendte jeg en klasse 7 til mit fjordfiskeri. Men i dag anvender jeg en sekser, da den passer bedre til mit fjordfiskeri. 

Jeg vil anbefale dig, at tage ned til din lokale lystfiskerforretning for at spørge om råd til valg af fjordstang.

Mvh.
Marius
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
Nicolai Bendtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Karlebofisherman

Tilmeldt:: 12 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Karlebofisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2017 kl. 10:26
Hej Erik,

jeg har en loop opti coast 693 til salg. Den er brugt, men fuldt funktionel. den koster 900,- incl. pose og Cordua rør :)

Jeg har selv brugt den i isefjorden, det er virkeligt en stang der kan lægge line ud.

hvis du er interesseret kan du sende mig en mail på: nicolaibendtsen@live.dk

mvh,
Nicolai
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum