Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af fluesæt til begynder

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Nikolajsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jaaz Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jaaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af fluesæt til begynder
    Sendt: 25 Sep 2017 kl. 17:51
Hej alle!

Jeg står og skal have mig mit første fluesæt. Da jeg er studerende er der et relativt stramt budget, så jo billigere jo bedre, så længe der ikke går alt for meget på kompromis med kvaliteten.

Jeg har fået øje på følgende sæt:
 

A. JENSEN YOKANGA FLUESÆT

https://fluer.dk/produkter-fiskegrej/52-fluesaet/4379-a-jensen-yokanga-fluesaet-inkl-dvd/

POOL 12 FLUESÆT

https://fluer.dk/produkter-fiskegrej/52-fluesaet/3079-fluesaet-pool-12-fluesaet-bedst-i-test/

Disse sæt passer mit budget rimeligt, så jeg efterspørger lidt nogle meninger og gerne erfaringer med disse sæt eller lignende.

God dag Smile

Bonus spørgsmål: Hvilken betydning af farven på linen? Jeg antager at man fisker med et fluro-forfang, så der er vel ikke den store betydning?




Redigeret af Jaaz - 25 Sep 2017 kl. 17:55
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 10:19
hvis jeg skal råde vil mit råd være at skrabe mere sammen, gerne til minimum det dobbelte. Mange gør den fejl at de køber for billige sæt til at starte med og får ofte også en skidt fornemmelse, som så gør at de igen dropper fluefiskeriet.