Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

St. Restrup fiskesø

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Nikolajsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jaaz Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jaaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: St. Restrup fiskesø
    Sendt: 19 Sep 2017 kl. 18:27
Hvad har folk at sige om St. Restrup fiskesø? Jeg var der for år tilbage med min far, men har hørt at folk har oplevet beskidt vand og rigtig meget grøde. Vi overvejer at tage derud igen, da min nuværende put er invaderet af alger, så ørrederne smager af mudder Cry

Redigeret af Jaaz - 19 Sep 2017 kl. 22:24
Til top
Daniel W Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Danielwj

Tilmeldt:: 23 Jan 2010
Geografisk: Nordjylland / Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2017 kl. 20:46
Ved at være en 2 år siden jeg var der sidst der var det faktisk nogle flotte ørreder som gik der. Men hvor fisker du nu? Vi har jo fået Buderupholm her i nordjylland (Støvring), den er absolut et besvær værd og du kan være 100% sikker på der ingen muddersmag er. Husk at have styr på line og dine knuder, for fiskene trækker til deroppe ;)

Til top
Casper Nikolajsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jaaz Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jaaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2017 kl. 22:23
Det er sjovt nok Buderupholm som jeg plejer at komme i. Smile Tog en guldørred fra søen tættest på p-pladsen som desværre ikke smagte godt. Det var dog ikke så galt at smagen ikke ville kunne maskeres med lidt ekstra tid i røgeovnen. 
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2017 kl. 08:19
bismag på ørreder skyldes desværre en bakterie der er i næsten alle dambrug og put and takesøer.
Til top
Casper Nikolajsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jaaz Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jaaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2017 kl. 17:14
Så må de bare få noget mere røg næste gang :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum