Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

På lørdag i Grindsted er der bid !

 Besvar Besvar
Forfatter
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: På lørdag i Grindsted er der bid !
    Sendt: 06 Sep 2017 kl. 09:45


Redigeret af tackler - 10 Sep 2017 kl. 20:02
Til top
flemming andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming66

Tilmeldt:: 01 Mar 2005
Geografisk: Karup
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2017 kl. 21:28
Håber du har lidt godt på bordet, da der bliver stor udvalg fra over 31 stande fra blandt andet andet Sverige, Tyskland, England. Glæder mig til en dejlig weekend. Smile
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 09:12
Lige nu flyder spisebord , sofabord og gulv med grej , hvad skal med hvad skal ikke med. Glæder mig til en dejlig weekend ( desværre uden røget ål Cry  )

Mvh Christian
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 13:18
Citat: damquick

Lige nu flyder spisebord , sofabord og gulv med grej , hvad skal med hvad skal ikke med. Glæder mig til en dejlig weekend ( desværre uden røget ål Cry  )

Mvh Christian

Håber inderligt, at I snart finder tilbage til, hvad det egentlig drejer sig om i jeres, ellers tilsyneladende, hyggelige lille forening ? 
Det er ikke kønt at se på, når I bliver ved med, at "spænde ben" for hinanden, ærligt talt Christian...Confused
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 14:34
Hej Lars
Det var ment som en lidt spids kommentar til balladen på den anden tråd , personligt mener jeg at de skulde rette skriveriget mod dem i regeringen , folketinget som har mulighed for at gøre noget ved det.
Det er 4 år siden jeg har fisket målrettet efter ål og spist dem.

Mvh Christian
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 18:40

Christian, ærgerligt at det igen er ved at gå i fisk for jer, fordi du prøver at være glat som en ål

Problemet Christian er at begge dine 2 indlæg inviterer til yderligere debat.

I et demokrati er det “medier” og “foreninger” der er folks tale rør.
Og netop derfor er din “henvisning” jo igen tilbage til denne tråd.

Men Christian, takket være dig har der nu været 4 indlæg igen om ål i denne tråd. Da jeg tror at mange syntes at det er 4 indlæg for meget!!!??.
Skal vi så ikke i respekt for resten af medlemmerne i DGK og stoppe denne diskussion her? og så sige at ud af de 4 sidste indlæg så står det så 2-2 og det er så OK…

Jeg syntes i stedet at vi skal lære af Carsten Faber for det var faktisk en rigtig flot afslutning i den anden tråd. For på trods af, at han fik modgang fra alle sider - så gjorde han sig undervejs nogle erfaringer vi alle lærte af. Jeg lærte i hvert fald om både “diplomati” og “krisehåndtering” og jeg synes han klarede det langt bedre end jeg tror de fleste af os andre ville have gjort i samme situation. Derfor så vær I glade for jeres kære formand og giv ham lidt ro - han har sandsynligt samtidigt også haft travlt med at arrangere en fantastisk grejmarked til glæde for alle ikke mindst medlemmerne i DGK. Derfor ønskes han en både rolig og god weekend.

I andre ønskes naturligvis også en super weekend.

Bedste hilsner Rasmus


Redigeret af Rasmus Elvekjær - 10 Sep 2017 kl. 11:17
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 21:18
Jeg opgiver !

Gid jeres PC'er må brænde sammen mellem fingrene på jer !

Til top
Jesper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zisker

Tilmeldt:: 16 Mar 2017
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 21:45
Stop nu alt det kværuleren, og lad DGK være DGK, og tillad dem at glæde sig til en hyggelig weekend !

Denne tråd blev så vidt jeg kan se startet med en hyggelig beskrivelse af forventninger til weekenden, og så lad det dog blive ved det.... gem alle de politisk korrekte holdninger til en anden tråd...
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2017 kl. 22:34


DGK skal da have lov til at være i fred - men nu forholder det sig jo omvendt at det er dem der fortsætter med kritik.

Så hvis de gerne vil være i fred - så kan de jo enten diskuttere i en privat lukket gruppe eller være neutrale i deres holdinger/handlinger her på et offentligt åbent forum som 123nu.

Og jesper, jeg vil da også allerhelst gerne slutte - men når personer som både Christian og nu også dig bliver ved med at håne og kritisere indlæg - så inviterer det jo til en helt unødvendig debat igen og jeg skriver ikke på en PC - men derimod en MAC - så den brænder ikke så let sammen.

Derfor håber jeg virkelig ikke at der kommer endnu en “dum smart” bemærkning.


Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Jesper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zisker

Tilmeldt:: 16 Mar 2017
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2017 kl. 14:21
Af respekt for det oprindelige indlæg stopper det her for mit vedkommende....
håber i får et godt arrangement i weekenden.

Redigeret af zisker - 08 Sep 2017 kl. 14:35
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2017 kl. 16:14

Når du skriver "du ikke forstår din egen kritik", så tænk på at det er fordi du bruger ordet “politisk korrekte holdninger”. Det er jo en kendt let, hurtig og nedladende måde at afvise holdninger man enten ikke er enig i eller ikke orker at forstå.

Balladen skyldes bl.a. forhistorien her på 123nu, er flere af DGKs medlemmer i forvejen er kendte for at drive konstant hetz mod både personer og/eller andre klubber og foreninger i lystfiskermiljøet.
Nu var det så for en gangs skyld ”ris til egen røv”. Beklager hvis klubben DGK så blev sat i bås med den slags “typer”.

Redigeret af Rasmus Elvekjær - 10 Sep 2017 kl. 11:20
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2017 kl. 17:19
Stop dig selv Rasmus Elvekjær.

Du er efterhånden trættende og pinlig at høre på. 

Opret dog din egen tråd til dit korstog og hetz mod andre.
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2017 kl. 18:10

Jan Holland - og præcis det samme kunne jeg så skrive videre om dig og dine indlæg. Men det vil jeg så undlade. For som sagt så er denne diskussion stoppet. Medmindre jeg igen, igen og igen skal ligge øre til "dum smarte" bemærkninger. - Nu håber jeg det er feset ind!
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2017 kl. 10:03
Rasmus Elvekjær, eller hvem du nu er? Du er en notorisk sur brokkerøv, så hold dig venligst væk fra siden hvis du ikke har andet end sure opstød.

Eller er du den troll jeg tror du er nemlig Steen = Oraklet fra Ballerup



Redigeret af Taonga - 10 Sep 2017 kl. 10:10
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2017 kl. 11:45

Per Hansen. Sjovt at kritikken netop skulle komme fra dig. For det var jo netop pga. at personer som bl.a. dig blev involveret i tråden at jeg blev mere motiveret til yderligere at fortsætte kritik.
Desværre så handlede denne tråd mindre og mindre om DGK og mere om jer gamle gnarker. Jeg har total "allergi" for jer. Konstant er i imod miljø og fiskepleje. Men endnu værre, er at du og andre jo netop kendt for ubehagelig personlig hetz igen og igen. Jeg erindrer ikke at du nogensinde har bidraget med noget som helst sagligt eller konstruktivt til forummet 123nu. Kun nedladende kritik og sure opstød er kommet fra din side igen og igen. Du er jo om nogen en person som har drevet intensiv og personlig hetz mod både personer og foreninger. Desuden er det jo netop dig som konstant opfører dig som en såkaldt "troll". Nu har denne tråd jo været "død" hele weekenden - og det tror jeg har været i alles interesse. Derfor er det jo kendetegnet for en troll at puste op til en debat. Helt uforståeligt for alle at det var nødvendigt nu. Måske det er underholdningsværdi for jer. Jeg tror i hvert fald ikke at det gavner DGK. Hverken at DGK bliver sat i bås med jer. Eller for den sags skyld at nogen puster op til denne debat, som heldigvis var gået død. Lad os dog nu respekterer resten af medlemmerne og så afslutte denne debat der har varet alt for længe. PS. Håber i andre havde en rigtig god weekend
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2017 kl. 19:22
Tak NRE
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum