Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Inspiration til udlandsrejse for havfiskeforening

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Dalgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dalgaard Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dalgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Inspiration til udlandsrejse for havfiskeforening
    Sendt: 22 Jul 2017 kl. 18:36
Havfiskeklubben Måleren www.maaleren.dk er på udkig efter hvor næste års udlandstur skal gå til.

Input, inspiration og idéer modtages gerne. Både fra medlemmer, rejsebureauer eller fra andre med en god idé eller erfaring.

Tidligere har vi bl.a. besøgt Færøerne, Guernsey, Wales og flere forskellige destinationer i Norge.

På forhånd tak :)
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2017 kl. 01:55
Hvad med Irland? Begge gange fiskede jeg også i havet - første gang både fra kysten og fra båd med skipper. Anden gang kun fra båd da det var en pakkerejse. Der er en mængde spændende arter og masser af dem. Dog er havålene generelt i mindre kaliber end dem man finder i den engelske kanal.
Selve landet Irland på så mange måder er også et land jeg stadig tørster efter at opleve langt mere af. Jeg vil bestemt anbefale alle uanset at opleve dette land - man bliver afhængig!

Mvh Poul 
Til top
jan werner thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janus w

Tilmeldt:: 04 Jun 2011
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janus w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2017 kl. 12:18
inspiration ? prøv at tjek facebook : M/S Greenlandic Sportfishing
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres