Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forfang

 Besvar Besvar
Forfatter
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forfang
    Sendt: 17 Jul 2017 kl. 23:04
Hejsa derude :) 
Jeg sidder og grubler over hvilket forfang jeg skal have til mit fluesæt. Jeg har en 9 fods stang, og en WF line vist nok flydende (kan ikke rigtig huske det, købte et samlet sæt i tidernes morgen. Det er et A Jensen Yokanga) Men, jeg fisker lige her for tiden meget tørflue, hvilket jeg havde stor succes med i norges elve og søer. Jeg har læst og hørt godt om flettede forfang med tip til tørfluefiskeriet, men jeg vil meget gerne også have noget til kystens havørreder, som er min hjemmebane. Der regner jeg selvfølgelig også med at fiske med tørfluer, men vil samtidig gerne have et forfang der duer til rejer og tobisimitationer. Jeg håber der er nogle garvede fluefiskere derude der vil hjælpe mig :) Med venlig hilsen Vilhelm :)   
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum