Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano Beastmaster EX spinning til laks?

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Væver Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Vaever Avatar

Tilmeldt:: 11 Jul 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vaever Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano Beastmaster EX spinning til laks?
    Sendt: 12 Jul 2017 kl. 08:57
Hej er så heldig at have fået en shimano Beastmaster Ex spinning 8' 7-21g, og vil gerne ud og lakse fiske i de jyske åer med min kammerat, men er denne stang for 'let' til denne type fiskeri?? Har en 7' stang som sagtens vil kunne klare det, men vil gerne have en smule mere længde på :)

Mvh

Mads
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2017 kl. 09:24
Hej jeg kender ikke din stang, men fisker ved de jydske åer efter laks, jeg bruger en Lawson Novegian på 11 fod og 15-55g, det er den længde de fleste af dem jeg kender bruger der skal lidt kraftig grej til hvis den store hugger 10+, længden er fordi der er meget grøde og brede siv kanter du skal nå ud over, men held og lykke med fiskeriet,Smile et hjul i størrelse 4000 med en 035 monofil line vil også være okClap.

knæk og bræk, lige nu er chancen rigtig stor.Big smile

hilsen Peder
Til top
Mads Væver Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Vaever Avatar

Tilmeldt:: 11 Jul 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vaever Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2017 kl. 09:30
Tak for det hurtige svar, var bange for at jeg skulle ud i en længere stang, men desværre er pengene ikke til det efter en gedde/sandart tur i Sverige
Min anden stang er heldigvis 20-60g så kunne være det blot bliver valget for denne gang hehe. Må på udkig efter en lakse stang, har heldigvis et 4000 hjul som er mit å-hjul

Har du været i Gudenåen på det sidste ? :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum