Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zpey Infinity 14.6 #9/10

 Besvar Besvar
Forfatter
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Zpey Infinity 14.6 #9/10
    Sendt: 11 Jul 2017 kl. 09:02
Var så uheldig at knække min stang i Gaula på den 3. del (midterste). Hvis nogen vil sælge denne del eller evt. hele stangen hører jeg gerne fra dig.
Vh. Bendtsen
Til top
Henrik V. Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
henrikhelt

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Geografisk: Skanderborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrikhelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2017 kl. 13:34
Hej Bendtsen

Jeg har også en knækket Infinity 14'6  stående måske kan der lave en hel stang - jeg tjekker stumperne når jeg kommer hjem.

MVH
Henrik V. Pedersen

Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2017 kl. 13:53
Super. Glæder mig til at høre fra dig.
Til top
Henrik V. Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
henrikhelt

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Geografisk: Skanderborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrikhelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2017 kl. 08:33
Det er den næst nederste del, der er knækket på min, så jeg vil mene at der kan laves en hel stang ud af det.
Det er lidt nemmere for mig at kommunikere via min normale mail: hvp@lessor.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum