Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hardy Perfect 4 1/4

 Besvar Besvar
Forfatter
Poul Bjerregaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poul Bjerregaard Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2003
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poul Bjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hardy Perfect 4 1/4
    Sendt: 24 Jun 2017 kl. 13:41
Hej,

Jeg har erhvervet mig et ældre Hardy hjul fra 60'erne og savner nogle løsdele hertil. Hardy har intet liggende, så er der en venlig sjæl, som har kontakt til en værktøjsmager, der for rimelige penge kan hjælpe mig?

Mvh.

Poul

IMG_1449.JPGIMG_1453.JPG
Til top
flemming andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming66

Tilmeldt:: 01 Mar 2005
Geografisk: Karup
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2017 kl. 17:12
Hejsa.

Prøv John Mackenzie, han er dygtig til små reparationer, og er til at betale sig fra.  johnsemail@wp.pl

Venlig Hilsen 

Flemming A. 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2017 kl. 17:36
Poul
Lad dig ikke skræmme af den gæve skotte John Mackenzie bor i Polen. Jeg og mange andre har brugt ham i årevis - og alt fungerer uden problemer.
mvh
Heinz
Til top
Poul Bjerregaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poul Bjerregaard Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2003
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poul Bjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2017 kl. 20:18
Jamen tak til jer begge to.

God aften.😊
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum