Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop Evotec LW skille ad?

 Besvar Besvar
Forfatter
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop Evotec LW skille ad?
    Sendt: 27 Maj 2017 kl. 09:00
jeg har et Loop Evotec LW ,hvordan kommer jeg helt ind i bremsesystemet med skiverne,eller er det et no go?
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2017 kl. 19:51
Hvad er der galt med hjulet? Hvis det er en af de modeller der er lavet af Danielsson, så kan du skrive til dem for at få eksplosionstegning + manual tilsendt på mail - er sikker på at de har dem i arkivet. 
Hvis det går helt galt kan du også sende hjulet op til dem. (hvis det altså er et af dem der er lavet af Danielsson).

Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2017 kl. 07:49
Hmm, det er et godt spørgsmål, det ved jeg jo ikke hvor LOOP i sin tid fik lavet hjulet,Det fejler ikke noget,men  i forbindelse med at lande en Laks i Skjern Å for et par dage side, kom det til at ligge i noget af det fine sand i vandkanten,jeg skyllede det bare og det virker stadig perfekt, efter hjemtur tænkte jeg bare at noget af det fine silt ,måske var kommet ind i bremseskiverne,så ville skille det totalt ad.

Ved nærmere eftertanke kommer jeg til at tænke på at det er fra før Danielsen,
husker at jeg læste det om det ,og mente dengang at det var en nedgradering af hjulet :)


Redigeret af folp - 28 Maj 2017 kl. 07:54
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2017 kl. 12:42
hmm måske du kan bruge nedestående guide, tror ikke der er noget i vejen for at skille hjulet ad:

Redigeret af Bishop - 28 Maj 2017 kl. 12:43
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2017 kl. 13:10

If it ain't broke, don't fix it Smile





Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2017 kl. 14:38
Frank - bremsesystemet er lukket, så der kan ikke trænge hverken sand eller vand ind til bremseskiverne. Jeg ville ikke slet ikke overveje at åbne det hvis det fungerer som det skal, du risikerer bare at der kommer skidt ind, eller at du ikke får samlet det korrekt. 
Hvis det er lavet af Danielsson står det nederst på hjulet (med småt). "made in Sweden" eller "made by Danielsson innovation" eller lign. 
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2017 kl. 16:36
Med småt står der på rammen nederst:Designed and Developed by Loop tackle design Sweden pat.pend

men lytter bare til rådet om ,if its Aint broken ,dont fix it :)

Det er i øvrigt forskelligt fra Kennets link,  som ligner det Loop jeg har i kulfiber.



Redigeret af folp - 28 Maj 2017 kl. 16:39
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum