Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mackenzie FX1- Har nogen prøvet dem?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mackenzie FX1- Har nogen prøvet dem?
    Sendt: 21 Maj 2017 kl. 22:25
Hej,

Jeg fiskede en uge i Tay i Skotland for en uge siden, og min engelske makker havde lige købt en Mackenzie FX1 14fod som jeg fik mulighed for at fiske med i et par timer.

Den er produceret med helt ny teknologi (graphene) og alle der så stangen (inkl. de erfarne gillies) bukkede sig i støvet.

Min umiddelbare reaktioner var, at det kaster LANGT men havde også følelsen af alt for mange hestekræfter, men knap så meget finesse.

Det var fornemmelse af at kører på en Ducati motorcykel første gang, vild og voldsomt, men......... et eller andet var????

Det blev kun til et par timer, med det line setup (Mackenzie) som min makker fiskede med, så det havde været rart at teste med noget man kender.
Har andre været i nærheden at FX1?


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum