Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Put'n & Take Nordjylland

 Besvar Besvar
Forfatter
Elisabeth Overdahl Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eliop

Tilmeldt:: 12 Maj 2017
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eliop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Put'n & Take Nordjylland
    Sendt: 21 Maj 2017 kl. 21:31
Hej er der nogen, der kan anbefale et godt fiskested i Nordjylland? 
Har ikke gode erfaringer med Møllesøen og Hvorupgaard, så gerne andre steder :) 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2017 kl. 12:39
Der er et super godt P og T på trynebakkevej 4 9881 Bindslev det er fine fisk har brugt det til familie ture
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2017 kl. 12:48
Jeg kender et par, hvor du næsten er garanteret fangst, hvis det er det du mangler. Dog ved jeg ikke om du vil køre så langt, hvis du er fra Aalborg.
Til top
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2017 kl. 13:14
Hey. Jeg kan anbefale Vesthimmerlands put and take. Fin lille sø med gode stærke ørreder. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum