Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GoPro til fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Lassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rlassen

Tilmeldt:: 01 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rlassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: GoPro til fiskeri
    Sendt: 30 Apr 2017 kl. 19:50
Hej!
Jeg overvejer at købe et Gopro kamera til at filme med under fiskeri. Jeg er dog meget i tvivl om hvilken model jeg skal vælge, hvor længe holder de strøm mv...?

Jeg skal på en uges fiskeri uden for lands lov og ret, og kan derfor ikke koble den til en oplader. Jeg har ikke tænkt mig at købe den nyeste model, og vil lede efter et brugt i god stand.

Det jeg har af krav er:
Det skal kunne spændes fast på brystet.
Det skal lave nogle ok optagelser til privat brug selv om der er dårligt vejr.
Det skal kunne filme i længere tid.

Hvad skal jeg vælge og hvilket tilbehør skal med?

På forhånd tak!!
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2017 kl. 23:42
Ekstra batterier er eneste måde at løse optagetiden på;-)
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2017 kl. 10:45
strøm kan løses med ekstra batterier .. køb i Kina, de danske priser er horrible på batterier!

Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2017 kl. 12:36
https://www.av-cables.dk/powerbank-batteri/powerbank-med-solcelle-panel-10000-mah-sort.html
Michael Nielsen
Til top
Rasmus Lassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rlassen

Tilmeldt:: 01 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rlassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2017 kl. 19:33
Tak!
Men er det lige meget om man vælger en model hero, hero 2,3 eller 4?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres