Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Hodgman waders

 Besvar Besvar
Forfatter
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Erfaringer med Hodgman waders
    Sendt: 12 Sep 2019 kl. 14:13
Hej Henrik,

Hodgman er faktisk nogen af (hvis ikke de) ældste i verden så på ingen måde nye i "gamet" - Men jo; relativt nye på det danske marked, så her får du formentlig ikke meget response fra..  Men kikker du så på review fra udenlandske medier så får de generelt pæne ord med på vejen....   
Mvh Finn
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2019 kl. 23:06
Har ikke Hodgmann, men har hørt godt om dem. Også deres service.

Overvejer kraftigt et par, når de nuværende skal skiftes.

Redigeret af Møllenberg - 08 Sep 2019 kl. 23:07
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DKSBS Avatar

Tilmeldt:: 06 Sep 2019
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DKSBS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2019 kl. 11:04
Jeg kender ikke Hodgman, men bruger selv Nordman Fir fra Deerhunter. Det er godt nok ikke waders, men til 399,- fungerer de super godt til mit behov.

Redigeret af laah123nu - 13 Sep 2019 kl. 10:46
Til top
Anders Bai Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skovsnegl Avatar

Tilmeldt:: 26 Jul 2002
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skovsnegl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2017 kl. 14:01
Købte et par af deres neoprener - de holdt fra fredag eftermiddag til lørdag middag. Hul i skridtet.  Gode støvler ellers..
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2017 kl. 12:51
Mine første åndbare var Hodgman. God pasform og ok holdbarhed i forhold til prisen. Kan ikke sige meget om dem nu, idet det er 19 år siden. Men stadig, skal prøves hos forhandler før køb.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kvinde min

Tilmeldt:: 14 Mar 2017
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kvinde min Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2017 kl. 11:23
Jeg kan fortælle at neopren modellen ikke har den bedste
pasform, så jeg anbefaler at køre til en forhandler
og prøve dem inden køb.
Knæk&bræk
Laurids

Redigeret af Kvinde min - 24 Apr 2017 kl. 11:27
Til top
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2017 kl. 17:39
Hej Forum

Står overfor, at skal skifte åndbare waders og vil høre, om der var nogen af forummets medlemmer, der har erfaringer med waders, fra det "nye" mærke Hodgman? Her tænker jeg på pasform og holdbarhed. På forhånd tak. Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum