Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Leje af privat fiskesø.

 Besvar Besvar
Forfatter
Niklas Pultz Lind Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geo6070 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jun 2015
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geo6070 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Leje af privat fiskesø.
    Sendt: 07 Apr 2017 kl. 09:46
Hej Venner.

Jeg søger en privat sø jeg kan leje og udsætte ørreder.

Jeg har søgt i flere dage på nettet uden held. det er åbenbart svært at finde!

hvis du har eller kender en som har en privat sø de vil leje ud, må i meget gerne kontakte mig. 25130136 nl@skiltestedet.dk

Eller hvis du kender en hjemmeside der kan bruges.

Der er ikke de store krav til søens str. osv.
dog skal den ligge omkring Kolding området (max. 50 km fra Kolding)

Det er kun mig og min kæreste som får lov at fiske i søen, så der bliver ikke larm/ meget færden omkring søen!

Jeg er villig til at betale 10.000 kr. om året i leje (hvis den helt rigtige sø dukker op)

OBS: jeg søger hjælp til at finde en sø. Jeg søger ikke regler og love/ moralske holdninger :)


Redigeret af geo6070 - 07 Apr 2017 kl. 09:56
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2017 kl. 10:54
Niklas
Uanset om du søger det eller ej - skal Du være opmærksom på at man ikke bare kan udsætte som man nu syntes, så hvis du vil holde dig på dydens smalle sti - skal Du nok lige undersøge reglerne grundigt inden du kaster både penge og fisk i søen !
mvh
H.

Redigeret af tackler - 07 Apr 2017 kl. 10:55
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2017 kl. 13:16
Tag kontakt med en lokal jæger forening de er ofte kun interesserede i at jage i deres søer et par gange om året,Du kunne også prøve at kontakte kommunen hvor grænsen ligger på en dam og sø og evt. grave en dam selv der har langt mindre bureaukrati hvad du må have i dammen end hvad du må have i en sø og specielt en natursø,Det sidste overlader jeg til din sunde fornuft 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres