Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kystline til orvis access tip flex?

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kystline til orvis access tip flex?
    Sendt: 25 Mar 2017 kl. 14:13
hej folkens!!

jeg har en orvis Access tip flex #6 og leder efter en passende line til kysten. nogen forslag?
Det er en ret hurtig klinge men har prøvet en #7 line og det kunne den ikke bære.
Nogen der har prøvet denne stang på kysten?

Bo G.
Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2017 kl. 19:55
Mon ikke Guidelines Coastal slow intermediate, I klasse 6 vil få det bedste ud af stangen.
Mvh
Henning
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2017 kl. 20:11
Jeg bruger den som skydehoved, og synes det er en dejlig line, men dyr.

Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2017 kl. 21:32
Har den til min loop blackline, og er ok tilfreds med den, bortset fra at den bliver så stiv når det bliver koldt.
Er der nogen gode alternativer?
Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum