Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JigSkinz

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: JigSkinz
    Sendt: 26 Feb 2017 kl. 11:05
Vis man runder den her side på Jagt&Fiskerimagasinet:

http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat509-Diverse/side5249-JigSkinz

så er der JigSkinz til dekoration.

Er der nogen her på sitet, der har erfaring med JigSkinz?

Både til praktisk fiskeri og med montage?

Jeg har en ide' om, at jeg måske kunne bruge JigSkinz til suplement, til det endegrej jeg dekorere med printet label.

Jeg har en ide' om, at nogle af vores kystwoblere og gennemløbs blink, kunne være et spændende emne til dekoration med JigSkinz.

Kan det holde til praktisk fiske, så er her da en spændende mulighed, hvad siger man til en stor Gladsaxe wobler dekoreret med JigSkinzWink?

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Nicolai kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fish4ever

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fish4ever Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2017 kl. 17:56
Hej Per

De er rigtig fede og utroligt så flotte de bliver, og de er meget holdbare.

Angående montage så tror jeg ikke du finder noget, som er så nemt at montere på dine agn.

Jeg kan kun sige go for it, og ja en Gladsaxe wobler bliver ekstra fræk med JigskinzBig smile
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2017 kl. 18:11
Hej Nicolai.

Har du nogen ide' om, hvor man kan finde en samlet oversigt over størrelserne af tuberne?

Jeg har kig på en størrelse, som kunne dekorere vores gennemløbere, som Sømmet - Imitator - Silling osv., men jeg kan ikke finde data, kun large - medeum, og sjældent small, men eksate mål ville hjælpe.

Jeg er med på, at slangen kan krympe rigtig meget, men jeg kan også se på de forskellige sites, at det er forholdsvis store endegrejer, der bruges til demostration, men Gladsaxe woblere, kunne være skæg at dekorere, de er ofte skallet af, især de gamle modeller.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2017 kl. 18:22
https://www.jigskinz.com/

Redigeret af limfjord - 01 Mar 2017 kl. 19:44
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum