Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det var ikke så lidt

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det var ikke så lidt
    Sendt: 08 Feb 2017 kl. 16:30
https://www.nrk.no/nordland/har-fjernet-7000-kilo-med-fiskesluker-fra-naturperle-_-hedret-med-pris-1.13366666

Måske man skulde med bringe dykkerudstyr til Norge , gad vide hvordan der ser ud ved hvide sande ?

Jeg kan stadig ikke finde ud af at lave et direkte link 
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2017 kl. 17:07


Det er sgu noget af en grejbutik der ligger der nede Shocked
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2017 kl. 17:39
Her er der billeder fra Hvide Sande...Censored

Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2017 kl. 08:58
Voldsomt Confused

Hvis jeg fisker alm. spin monterer jeg altid krogen i en lille, svag springring, som ved bundbid går op, så man kun mister krogen, som ruster op. Billigere i blink, og bedre for miljøet. Og jeg har endnu ikke prøvet at lægge så meget pres på en fisk, at denne springring ikke kan holde til det. Med release-tackler, som jeg ellers fisker med, mister jeg nærmest aldrig blink alligevel, da den lille trekrog rettes ud før linen sprænger.
Til top
Hans Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
unixhaj Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2016
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér unixhaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2017 kl. 12:05
Hej,

I øvrigt, ikke at det er helt det samme problem.. Og det er muligvis primært et Københavner problem.

Det kan tit godt betale sig at rydde op efter andre fiskere der smider omkring sig med skrald, af og til glemmer de nemlig noget der ikke er skrald mellem deres affald.
Jeg har flere gange fundet nye pakker med blink (mest ABU skrammel, men alligevel) og nye pakker forfang, og en fin thermokop.. og senest i går en ganske stor swiss army knife der lå sammen med 20 meter sammenkrøllet nylon line og lidt tom blink indpakning.. :)

Man må jo antage det er smidt ud når det ligger sammen med affaldet..

I øvrigt hjælper det tit svært på rodet i en længere periode efter man har ryddet op, så det kan godt betale sig synes jeg.

(Antager naturligvis at alle herinde er så seriøse at de ikke efterlader fiskepladserne på den måde)
// Hans
Til top
Flemming Holm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sydfisker

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Geografisk: Samler og lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sydfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2017 kl. 21:03
Jeg kan huske at der ved Mørrum for år tilbage var en mand som lå og dykkede i åen og kom op med mængder af mistet grej- mener også at huske at han prøvede at blive ansat af Domænværket til at rense åen for disse mistede ting. Så kørte han rundt med sin ladcykel og solgte tingene- fint med genbrug. Jeg har selv fanget en havørred i pool 2 som under fighten havde filtret sig ind i fire blink og en masse line.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum