Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gedde rørfluer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gedde rørfluer?
    Sendt: 06 Feb 2017 kl. 11:34
Hej medfiskere

Jeg er på jagt efter nogle gedde rørfluer som skal fiskes på gedde fluestangen, og efter bombarda, så de skal helst ikke være alt for store.

har i nogle bud på hvor disse kan købes henne af, hvor de ikke koster 150 Kr.- + Pr. Flue?

Mvh Nick
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2017 kl. 18:12
Der er FFF messe i kolding første weekend i Marts, jeg gætter på de kan købes i spandevis der, også billige, selv om rør udgaverne måske er lidt dyrere,men altid en god oplevelse at være der.
Til top
Kim Bjerregaard jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kimbj

Tilmeldt:: 06 Feb 2017
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kimbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2017 kl. 19:26
Hej Nick.
 Jeg kan binde nogle geddefluer til dig. hvis du er interreseret kan du skrive til mig på kimbjensen87@hotmail.com


Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2017 kl. 20:02
Hej Nick


Prøv at tjek denne side, 229 skr svarer ca til 180 dkr, måske de er for store, Niclaus Bauer binder ikke de mindste fluer, men u kan måske trimme dem lidt....

de bedste hilsner fra Peder

http://www.fishline.se/3for229-gaddtuber-gaddflugor/product_details.php/products_id/1127


Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2017 kl. 15:26
se lionfish.dk under gedde fluer.
mvh jørn
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2017 kl. 15:31
Hej Jørn

Det kan godt være mig der ikke kigger ordentligt efter, men jeg kan ikke se nogle rørflue versioner?

mvh Nick
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2017 kl. 15:05
De tre sidste er rørfluer fra D.A.M
har andre på lager får lige lavet nogle billeder af dem de står til kr. 40.-
mvh Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum