Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen som kender til Hamachi XOS GT'n'Doggie

 Besvar Besvar
Forfatter
Chris Østergaard Kørvel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
indonesiaflyfishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér indonesiaflyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nogen som kender til Hamachi XOS GT'n'Doggie
    Sendt: 17 Jan 2017 kl. 10:01
Er på udkik efter ny GT popper stang og har kikker lidt på denne japaner. er der nogen som har kendskab til denne stang eller evt. anden fra Hamachi ? alt info vil hjælpe da jeg ikke kan se stangen før køb



Mvh. Chris
indonesiaflyfishing@gmail.com
Til top
DJ Watson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jigster88

Tilmeldt:: 09 Sep 2017
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jigster88 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2017 kl. 14:10
Hej,
Ikke sikker på om du allerede har købt, men jeg ejer flere Hamachi XOS GT'n'Doggie stænger.
Jeg har været fan af Hamachi stænger i mange år.
For poppers op til 200g og virkelig store GT er 8'2 PE8-13 gå, smuk stang kastet rigtig godt, meget letvægt, fantastisk til at bekæmpe fisk og at være 3 stykker er fantastisk til rejser.
Undskyld hvis min dansk ikke er meget god,

Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2017 kl. 18:17
hej chris. jeg har en berkley teccat pro til salg den har en kastevægt på150 til 300 gram stangen har aldrig været brugt den er oprindelig udviklet til mega bass over their du kan få den for 400.00kr.
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2017 kl. 18:18
jeg glemte lige at skrive den er 8 fod.
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2017 kl. 08:10

Jeg kender ikke stængerne. I det prisleje ville jeg dog UDEN TVIVL vælge en stang fra en af de mere kendte producenter til denne type fiskeri (Carpenter og Ripple Fisher).

Jeg kan dog se, at de kommer med livstidsgaranti (hvad det så end betyder...). Det får du ikke fra nogen af de andre producenter.

He he

De har vist "lånt" et foto af mig til deres hjemmeside (sammenlign med mit profilbillede).

http://www.hamachitackle.jp/xos-gtndoggie---popping-n-spin.php

Mvh. Peter

P.s. Check lige hvor mange tråde Jigster88 har skrevet i herinde, og hvornår han har meldt sig ind, og hans gebrokne danske...  Jeg siger det bare...
Til top
DJ Watson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jigster88

Tilmeldt:: 09 Sep 2017
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jigster88 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2017 kl. 12:01
Hej peter
Jeg kom på tværs af tråden i en google-søgning, min dansk er meget begrænset Jeg er fra Australien, men nok at jeg kunne forstå det var et spørgsmål om Hamachi XOS GT'n'Doggie stænger, så jeg brugte en online oversætter til at hjælpe

Jeg elsker stængerne ligesom mange af mine freinds. Mange af Hamachi's billeder er af gutterne på FishingAndBoatingDeals.com eller der pro personale, jeg kender mange af dem stille, og det var jeg, der fik mit gear.

For Hamachi at bruge et foto spørger de om en skriftlig garanti for, at fisken blev fanget i deres stænger. Hvis du er sikker på, at et billede af dig er blevet brugt, kan du kontakte dem, jeg tror, ​​de ville være meget glade for at vide, da jeg ikke tror, ​​at de ville bruge billedet bevidst
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2017 kl. 12:47
Hej Jigster88

Jeg undskylder, at jeg bragte din person i miskredit! Det så meget mistænkeligt ud. Håber du forstår. 

Det er 100 % min fisk der er på fotoet - og den blev ikke fanget på Hamachi. Jeg har givet besked til Nick Bowles, der har rettighederne til det foto. 

Må jeg spørge: hvad er dit rigtige navn? Jeg kommer til Australien i oktober 2018 for at fiske med Nick Milford (East Coast Angling) på Bligh Reef i den nordlige ende af Great Barrier Reef.

Med venlig hilsen
Peter
Til top
DJ Watson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jigster88

Tilmeldt:: 09 Sep 2017
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jigster88 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2017 kl. 05:22
Hej peter
DJ. Watson, det er ikke noget problem. Jeg er på vestkysten. GBR er et godt sted for GT. Måske hvis du har tid, se på Exmouth i Western Australia, det har Indiske Ocean GT ligner Oman, hvor jeg indsamlede din fisk blev fanget, hvis du var på Ocean Active? Der er endda steder, hvor lystfiskere regelmæssigt kører 80-100 kg GT fiskeri fra kysten kun få minutter fra byen og lejlighedsvis lander dem. Fra en båd er det et godt sted at afstå fra de største GT'er i WA. Dybest set overalt fra Coral Bay til Onslow og videre til Monte Bello Islands.
Det er ikke svært at finde 25 kg til 40 kg GT. Fiskere finder dem regelmæssigt over 50 kg, landing er den hårde del.
Måske værd at komme i kontakt med drengene på FishingAndBoatingDeals.com, mens de fleste af deres virksomheder er i udlandet, er de vigtigste drenge stadig alle fisk her. Jeg har ladet dem vide om billedet, så de kan passere til Hamachi.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum