Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

grej priser.

 Besvar Besvar
Forfatter
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: grej priser.
    Sendt: 16 Jan 2017 kl. 09:43
Jeg har siddet og kigget lidt rundt på div, grejsider i DK, og undrer mig over at der ikke er meget forskel i priser, lige meget hvor man kigger.
Eks vis koster en Scott Meridian 6499 dkr. lige meget hvor det er henne.
Er det leverandøren der sætter prisen, eller hvad. 
Der er jo kæmpe avancer på grejet, så det burde være muligt selv at bestemme, hvor meget man vil tjene på en stang.
Det giver i mine øjne ikke nogen mening at en stang hos en webshop, drevet som en mands butik, hjemmefra, skal have det samme for den, som en stor grej forretning med kæmpe lager, stor husleje, og en masse ansatte.
Scott stangen var blot et eksempel. Det samme gør sig gældende for det meste andet grej.

Jan

Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 09:53
Ved du hvad avancen på en Scott meridian er?
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 09:55
Gå til din lokale grejbutik og du kan som regel altid få lidt rabat. Jeg har pt. ikke betalt fuld pris, når jeg køber stænger og hjul. En enkelt gang, måtte jeg dog give fortabt ved en forhandler med monopol på salget af mærket her i DK. Så bestilte jeg den bare i UK og sparede 45%.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 10:26
Vil du venligst tilkende give hvad en kæmpeavance er.
Dernæst er du som anonym jo ikke særlig seriøs med sådan en debat.

Og Tommy den dag der er rekl.på stangenhjulet etc. hvor går du så hen?


Redigeret af Taonga - 16 Jan 2017 kl. 10:28
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 11:26
måske det var forkert formuleret at skrive kæmpe avance. 
Men avancen er dog trods alt stor nok til at der børe være mulighed for at regulere en del på den og alligevel tjene på grejet. 
Undrer mig over at jeg ikke må hedde Anonym som bruger navn. Jeg har jo skrevet mit navn.
alle kan jo også kalde sig Per Hansen. Det er der jo ikke nogen der stiller spørgsmål ved.

Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 12:04
Til anonym - ofte kan naivitet og uviddenhed være forfriskende, det er den ikke her.

Læs de andres indlæg omkring samme, reklamationer og avancer.

Så starter du selv en forretning, online eller ej og overlader så til andre, der ikke aner en sk-- om hvad du har investeret, hvor meget tid du har brugt, eller hvad dine priser har været, hvad din virksomheds ide, mål eller strategi skal være - og lad så tilfældige ignoranter om at  bestemme hvad din avance skal være. LOL

(Det burde være totalt overflødigt at nævne, at markedet selv lukker ikke levedygtige virksomheder)

O tempora o mores
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 13:07
En enmands shop hjemmefra har også en del udgifter i forhold til en fysisk butik,største udgift er annoncer derudover revisor og en frygtelig masse af tid man smider væk på at holde ens hjemmeside opdateret og modtagelse af ordrer mm

Angående stangen du nævner så er der en vejledende pris fra producenten som de fleste butiker mm overholder uanset om du er en web baseret eller fysisk butik 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum