Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri i/nær Esbjerg.

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas v. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tt29 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2017
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tt29 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri i/nær Esbjerg.
    Sendt: 13 Jan 2017 kl. 13:42

Hej alle.

Jeg er lige flyttet til Esbjerg, fra Sjælland, så søger derfor nogle gåde råd, samt evt gode steder af fiske.

Helst primært fra kyst, efter havørred.

Håber nogle kan komme med et godt råd eller 2 :)
Ville også være meget åben, på at tage med på en fisketur, da jeg slet ingen kender herovre.

På forhånd tak. Vh Thomas
Til top
Kim Juulsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim Naturplejer

Tilmeldt:: 15 Jan 2017
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Naturplejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2017 kl. 19:47
Hejsa Thomas :-)

Velkommen til den vestlige del af kongeriget, her er nu ikke så ringe endda ;-)

Av for den... kyst fiskeri efter havørred er ikke lige vores speciale her ovre, men der er jo en times kørsel til feks. kolding hvor det nok er lidt nemmere.

Men det vi kan er laks i åer og der er  der skam gode muligheder for en fin havørred. Varde å, Ribe å, Sneum å, Konge åen og hvis du vil køre lidt, Skjern å. Fisker selv i Varde å og har rimeligt styr på hvordan det foregår.

Der er ogå mulighed for et par grønne madammer i feks karlsgårde sø, og så et hav af putter med burhøns.

Står gerne til rådighed med tips og triks hvis du for lyst til at prøve lidt å fiskeri. Har min daglige gang ved Varde å og har som regel en god ide om hvad der sker derude :-) Giver gerne en guidet tur, så når vi går igang i april siger du bare til :-)

Mvh. Kim


Redigeret af Kim Naturplejer - 15 Jan 2017 kl. 19:49
Til top
Thomas v. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tt29 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2017
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tt29 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2017 kl. 21:51
Hej Kim :)
Tak for den fine velkomst.

Burhønsene, er ikke lige mig mere :)

Men resten du nævner, er absolut lige sagen.

Du skal være hjertelig velkommen til at ringe/skrive.

Så kan vi helt sikkert finde på noget. 50 69 72 14.
Igen, mange tak.

Mvh Thomas :)
Til top
Kim Juulsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim Naturplejer

Tilmeldt:: 15 Jan 2017
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Naturplejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 07:15
Super, det gør jeg så Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres