Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spam af auktions side

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Spam af auktions side
    Sendt: 28 Dec 2016 kl. 07:47
En er lige blevet "udvist" fra diverse salgs-sider på FB og her på 123! Jeg kan se at der er 2 meget aktive "salgs-spamere" som henholdvis sælger forfang og liner (Kina-produceret).. Hvis den ene må gå skal de andre vel også? 
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Spin

Tilmeldt:: 05 Nov 2015
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Spin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 09:20
HELT enig Peter.
Det er efterhånden trættende at se på.
I øvrigt interessant om SKAT får indberetninger fra dem omkring deres salg - det er jo ikke bare brugt grej, som sælges.
Det er i stedet billige forfang fra østen - hvor det koster "ingenting" og sælges til "fornuftige" priser i DKK - med stor fortjeneste (i %).

Det var blot min mening og der er sikkert mange, som er uenige.;-)
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 09:42
Citat: Pfr

En er lige blevet "udvist" fra diverse salgs-sider på FB og her på 123! Jeg kan se at der er 2 meget aktive "salgs-spamere" som henholdvis sælger forfang og liner (Kina-produceret).. Hvis den ene må gå skal de andre vel også? 

Helt enig, men det  bør vel også gælde den endeløse strøm af woblere, cyclops, coneheads, halsdisser mm., altsammen ubrugte ting der er indkøbt, med det ene formål, at tjene penge. 
Som fluestangs købmanden, burde de også tilbydes en salgside!


Redigeret af Henning - 28 Dec 2016 kl. 11:45
Til top
le fevre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Istap Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Istap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 09:55
hvor står der noget om hvad man må og ikke må have til salg her inde ?

Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Spin

Tilmeldt:: 05 Nov 2015
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Spin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 10:34
Citat: Istap

hvor står der noget om hvad man må og ikke må have til salg her inde ?



Du har en pointe...

Men måske man kunne lære noget af andre sites - som har begrænsninger på hvor mange gange man må "løfte" annoncerne via nyopslag eller kommentarer i evt. dialogbox.

Mht. wobblere og forfang synes jeg, at disse småting blot skal lægges ind i auktionerne - så må vi jo bare acceptere det og lade dem ligge der. Udover at det måske virker lidt kommercielt - kan man jo bare lade være med at rode med det/se på.
Udfordringen for os alle er jo at de fylder, så vi ikke rigtig gider tjekke auktionerne, når der er endeløse smålots med endegrej, forfang m.v. fra de SAMME udbydere. Det ligner jo oprigtigt ikke "almindelige" brugt annoncer - men "butikssalg" - hvorfor de burde annonceres under proff. annoncerne - men der er jo webmasters vurdering.
Håber blot at han også vurderer på hvor mange "kunder" han mister ved at folk flytter deres brugthandel/interesse over på andre sites i norden eller UK.

Redigeret af Spin - 28 Dec 2016 kl. 10:44
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 10:55
Helt enig, Lars.....
Problemet er delt i to:
1. Privatauktioner - dem, som de fleste synes er spændende, drukner hurtigt i de kommercielle annoncer
2. Devisen "Når han kan/får lov, gør jeg det samme...."
Desværre tror jeg, det er for sent herinde. Her vil ske nøjagtigt det samme som på feks Qxl: Bare rag annoncekroner til sig, så går det jo godt. På Qxl opdagede de bare alt for sent, at annoncekroner kun kommer ind, når der kommer nye privatkunder/brugere til. Og de færreste gider gennemtrævle kommercielle annoncer i et privat marked. Derfor smuttede de private, hvorefter annoncekronerne forsvandt.
Hvis Lars herinde tog det seriøst, ville han feks ligesom mig med lethed kunne konstatere et stagnerende medlemstal. De sidste 3 måneder (har ikke fulgt med længere tid) har antallet af medlemmer været konstant. Det burde i den grad fortælle ham, at noget er galt. For markedet vokser - og vokser hurtigt.
Tidligere tjekkede jeg både brugtmarked samt nye auktioner hver dag (i håb om en god handel), men som du selv er inde på - det gider man altså ikke, når der under "nye auktioner" alt for ofte bare er de selvsamme flueforfang".
Men igen - Lars må være bedøvende ligeglad eller vurdere, at han (endnu) får så mange annoncekroner i kassen), at han ikke tager det alvorligt. Den dag kronerne stopper med at rulle ind, vil det til gengæld være alt for sent at prøve at redde sitet - der har folk fundet andre græsgange.
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Spin

Tilmeldt:: 05 Nov 2015
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Spin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 11:30
100% enig.
Som du siger - det er jo Lars's forretning.

Vi må alle videre til andre sites - hvis vi vil se på brugt grej ;-)

Godt nytår.
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 12:18
Forstår udmærket det I skriver, og det er klart at det ikke må tage overhånd (som vi så det på brugtmarkedet) - men er det nu egentlig så slemt, at der er lidt billigt grej til folket?
Der er i hvert fald mange som byder på disse auktioner.
Kunne det evt. løses ved at lave en Flue-"forfang/liner" kategori?

Med venlig hilsen
Lars, 123nu.dk
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 12:33
Hej Lars....
Rart at se dig på banen.
Prøv at svare på følgende: "Hvorfor må han, hvis jeg ikke må?"
Hvorfor får visse annoncerer, som tydeligt - meget ydeligt - bedriver kommercielt videresalg, lov til igen og igen at annoncere som privat (i stedet for som erhvervsdrivende) i dit auktionsforum?
Det er jo tydeligt for enhver, hvad der foregår:
Flueforfang
woblere
springringe osv
Hvordan kan du overhovedet forsvare overfor dine annoncører, at nogle skal betale for en annonce (som folk sjælædent klikker på), mens andre får lov at annoncere/markedsføre deres produkter i det langt mere attraktive private forum?
Men for at besvare DIT spørgsmål:
Nej - det er måske ikke så slemt #med lidt billigt grej til folket".....men for det første, så må du være den eneste herinde, som ser produkterne som billige. De fleste genkender jo tydeligt produkterne fra feks Ebay, hvor de kan købes til en brøkdel.
For det andet, så er dette blot toppen af isbjerget. For¨hvorfor skulle dine betalende annoncører dog blive ved med at betale for en sølle linie uden særligt mange clicks, når det øjensynligt at accepteret af dig, at ANDRE erhvervsdrivende markedsfører deres produkter ganske gratis?
Tænk over, hvad jeg skrev længere oppe: Du kan ikke være uvidende om medlemstallet, som er stagnerende. Tænker du over hvorfor? Imens alle andre medier/fora eksploderer, som ligger dit medlemstal på ca. 19.000 konstant? Skulle jeg sælge en fiskestang, ville det ikke blive herinde. Hvorfor? Fordi min enkeltvare ville drukne iblandt flueforfang, fluer, woblere osv osv. Jeg er selv stort set stoppet med at kigge i auktionsforummet. Det ved jeg, rigtig mange er. Dermed forsvinder skaren af potentielle købere. Når der ingen købere er, forsvinder sælgerne. Hvad kommer du så til at stå tilbage med? Ingenting.
Din side har eksisteret i et stykke tid. I rigtig lang tid har den for såvidt kunnet passe sig selv. Men du er i den grad oppe imod store kræfter. Enhver teenager kan oprette en facebookgruppe og få 1000 medlemmer på et par dage (jeg har selv prøvet). Så vil du redde dit site, skal du tegne og forme sitet i langt højere grad, end tilfældet har været hidtil.
Blot et par velmente råd herfra
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 12:35
Kunne problemet ikke løses nemmest ved at sætte et maksimum på antallet af auktioner/annoncer? Og samtidigt sætte løbetiden noget kortere, så de ikke lå og fyldte i unødig lang tid?

 
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 12:38
@duck
NEJ!
Det prøvede feks Qxl.
Resultatet blev såmænd, at visse brugere ganske vist kun oprettede EN annonce, men til gengæld lavede den samme annonce hver eneste dag - ja, nogle gange flere gange dagligt. Så deres annonce stod altid øverst.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 12:44
Citat: laah123nu

Forstår udmærket det I skriver, og det er klart at det ikke må tage overhånd (som vi så det på brugtmarkedet) - men er det nu egentlig så slemt, at der er lidt billigt grej til folket?
Der er i hvert fald mange som byder på disse auktioner.
Kunne det evt. løses ved at lave en Flue-"forfang/liner" kategori?

Med venlig hilsen
Lars, 123nu.dk

Hmm, problemet (hvis det er det ?), begrænser sig jo langt fra til kun, at omhandle forfang m.v. ? Der er jo adskillige "Kina-købmænd", DVD og endegrejs grosserer m.fl. i de fleste kategorier, så en ny skulle vel snarere hedde "Lagersalg" eller noget tilsvarende ? 
Det store spørgsmål er jo så om folk vil stå ved, hvad det nu engang er de driver, det tvivler jeg stærkt på, selvom de jo ikke er svære, at skelne fra mængden...Wink
Den helt simple løsning ligger jo lige for, som foreslået ved flere tidligere lejligheder, sæt en begrænsning i max. antal aktive annoncer/ auktioner for den enkelte, så skulle der gerne være plads til alle...Smile
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 12:46
@Lars:
Du kunne jo oprette to auktionsites:
1. Udelukkende for private
2. for driftige forretningsfolk (forfang, fluer, flash, springringe osv)
Tør godt vædde en flødebolle med ekstra kokos på, at nr. 2. ret hurtigt vil dø. (og tør godt vædde endnu en på, at du med garanti udmærket er klar over det ;))
Så kan du jo sætte en tæller på hvert site. Får sitet med alle ebaytingene til overpris flest hits, lægger jeg mig fladt ned, men vi ved begge, det aldrig kommer til at ske.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 13:27
Hvad med max 5 anoncer som man må fordele over div auktioner med en min løbetid på en uge og max 14 dage !

Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 13:29
Først og fremmest tak for forslagene.
Ved godt at sider som 123nu.dk er oppe imod mægtige FB, og at det er en ulige kamp - men vi gør det så godt vi kan, med den tid vi har til rådighed.

Vi er igang med at udvikle tilbudssiderne, så de - mod betaling - kan bruges af de omtalte brugtmarked/auktion storforbrugere.

Når det er sagt, så er det altså kun ganske få vi vil tilbyde denne løsning.
Personligt har jeg nemlig intet problem med f.eks. hjemmebindere, hjemmestøbere, grejsamlere o.s.v. ligger mange annoncer ind.
Sådan har det altid været på 123nu.dk, og det bliver der ikke lavet om på.

Med venlig hilsen
Lars, 123nu.dk


Redigeret af laah123nu - 28 Dec 2016 kl. 13:35
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 14:07
Lars har helt ret med en kategori for alt det kina grej der sælges han burde prøve det Hvis man laver begrænsninger på antallet af auktioner så bliver mange varer solgt andre steder Man er bare nød til at gøre sælgerne af kina grej opmærksom derpå og hvis de ikke retter ind så er det ud Man kunne godt kalde kategorien Nyt Grej så er det lettere at administrere
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 14:23
Quote:
Personligt har jeg nemlig intet problem med f.eks. hjemmebindere, hjemmestøbere, grejsamlere o.s.v. ligger mange annoncer ind.

Du kan umuligt agere uvidende overfor det faktum, at ovennævnte har masser af mulighed for at sætte samme antal varer til salg med langt færre annoncer. Hvorfor 20 annoncer om feks flueforfang? De kunne sagtens være i EN annonce lydende "vinder bestemmer selv hvilket forfang....".
Svaret er jo himmelråbende indlysende: FOR AT FYLDE SÅ MEGET SOM MULIGT!!
Og derved samtidig trænge alle andre i baggrunden!
Jeg har såmænd intet imod lille peter, der forsøger at samle lidt mønt ved at binde et par fluer en mørk og stormfuld aften. Det er jo så bare heller ikke det, der foregår (og det ved du hånden på hjertet udmærket godt!).
Derimod er det deciderede forretninger, som indrykker en lind strøm af deres varer, hvoraf mange er indkøbt på feks Ebay alene med videresalg for øje.
Jeg savner stadig svar på mit spørgsmål:
Hvad vil du svare dine betalende annoncører, når/hvis de spørger dig: "Hvorfor skal vi betale for en bannerreklame ude i højre side, når andre erhvervsdrivende får lov - helt gratis - at lave utallige annoncer i det langt mere attraktive brugtmarked/auktionsforum?".
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 14:49
Skotte kunne vi bare få alt det kineserskrammel eller hvad det nu er over i en ny kategori så tror jeg det løser de fleste problemer Hvad angår hjemmebindere og hjemmestøbere synes jeg ikke der er noget problem det er ikke alle der kan binde fluer dem der ikke kan nyder godt af dem der gider at binde
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 19:38
i forbindelse med min ABU samler hobby, bruger jeg i perioder auktionen meget både køb og salg.
Gennem tiderne har jeg ligeledes med mellemrum afsøgt de forskellige kategorier på auktionen, når nyt grej skulle købes ind.
I store træk har 123nu´s auktion altid opfyldt mit behov.  Dog har jeg ind imellem været iriteret når nogen laver "masse auktioner" heer menes 15-20 næsten enslydende auktioner.
Et forslag fra mig skal være at brugerne på sitet aldrig kan have mere end f.eks. 5 auktioner i gang på samme tidspunkt, og at auktionen ikke skal kunne rygges op.

Når det er sagt vil jeg samtidig fraråde at kreterierne for at bruge auktionen bliver så skrappe at almindelige amatører ikke gider at være med, det er jo for fa´n  os der er hele grundlaget for dette gode site. 

Tak til Lars fordi du går ind og deltager i tråden, men tænk dig godt om før du laver for mange restrektioner. Husk det er vinter, folk er pirlige det er for koldt at fiske Wink

Godt nytår til alle!
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 19:42
Undrer mig lidt over at man omtaler noget som "kina grej" som en selvstændig type grej.
90 % at der grej som sælges er produceret i kina også grejet fra de "anerkendte" mærker hvis man kan kalde det sådan *S*

Jesper Rasmussen
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 19:51
@John....
Jeg har intet imod en hjemmebinder - ej heller, er jeg misundelig hvis han kan tjene lidt....
Til gengæld vil jeg være træt af, at en hjemmebinder - eller for den sags skyld en tidligere fanatisk fluesamler - hvis vedkommende føler behov for at lave en auktion for hver eneste fluevariant, der nogensinde har eksisteret. Igen er min pointe, er det sagtens kan/kunne lade sig gøre at "samle sig lidt". Men at de pågældende gør det helt bevidst for netop at fylde så meget som muligt. Det være sig flueforfang, woblere, fluer, springringe osv.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 20:01
Citat: ljf

i forbindelse med min ABU samler hobby, bruger jeg i perioder auktionen meget både køb og salg.
Gennem tiderne har jeg ligeledes med mellemrum afsøgt de forskellige kategorier på auktionen, når nyt grej skulle købes ind.

Nyt grej mener jeg så ikke skal købes her hos "købmændene", men hos f eks de annoncører der betaler for at holde siden igang! 

I store træk har 123nu´s auktion altid opfyldt mit behov.  Dog har jeg ind imellem været iriteret når nogen laver "masse auktioner" heer menes 15-20 næsten enslydende auktioner.
Et forslag fra mig skal være at brugerne på sitet aldrig kan have mere end f.eks. 5 auktioner i gang på samme tidspunkt, og at auktionen ikke skal kunne rygges op.

Når det er sagt vil jeg samtidig fraråde at kreterierne for at bruge auktionen bliver så skrappe at almindelige amatører ikke gider at være med, det er jo for fa´n  os der er hele grundlaget for dette gode site. 

Det er jo ikke amatørene der skal udelukkes, men derimod dem der bruger køb og salg samt auktionen, til at drive konkurrerende virksomhed mod de betalende annoncører! 

Tak til Lars fordi du går ind og deltager i tråden, men tænk dig godt om før du laver for mange restrektioner. Husk det er vinter, folk er pirlige det er for koldt at fiske Wink

 
Hvis Lars lavede de uskrevne regler til rigtige regler, - og forlangte dem overholdt, ville meget være nået efter min mening!

"Som tidligere nævnt, så har vi på 123nu.dk intet imod periodiske "halv-kommercielle" auktioner her på siderne.

Det er dog vores opfattelse at mængden af disse auktioner, på det seneste er steget voldsomt, og til et niveau hvor det ikke længere er acceptabelt.

De "rigtige" private auktioner drukner nemt i halv-kommercielle auktioner - og det er synd!

Dette er en henstilling til alle "hjemme-bindere/støbere" om at holde lidt igen, og nøjes med en auktion ca. hver 14. dag.

Desuden er vi blevet gjort opmærksomme på at der er brugere, som køber materialer billigt på andre auktioner, eller i udenlandske butikker, og sælger varerne med pæne fortjenester på 123nu.dk. Dette er naturligvis ikke acceptabelt, og det ønsker vi stoppet med det samme!

De rutinerede på siden er klar over disse uskrevne regler og overholder dem. De nye brugere skal selvfølgelig lige ind i reglerne først 

Med venlig hilsen

Lars Aagaard"

[Quote] 
Godt nytår til alle!
Også godt nytår til dig Frederiksen 
Mvh
Henning
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 20:16
@Henning....

Nemli'!
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2016 kl. 22:36
Citat: Rasmussen

Undrer mig lidt over at man omtaler noget som "kina grej" som en selvstændig type grej.
90 % at der grej som sælges er produceret i kina også grejet fra de "anerkendte" mærker hvis man kan kalde det sådan *S*

Jesper Rasmussen


Öh nej, det er flere år siden at Kina begyndte at outsource fabrikationen af grej

Men myter er jo altid goe at holde liv i

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
ole pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sildeole01

Tilmeldt:: 17 Jun 2011
Geografisk: glostrup
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sildeole01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2016 kl. 11:33
er i ikke bare nogle brokke hoveder der er misundelige

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres