Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugtmarkedet!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brugtmarkedet!
    Sendt: 25 Dec 2016 kl. 12:49
/J


Redigeret af Jørgen S - 14 Jan 2017 kl. 20:37
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2016 kl. 13:09
Ville nu osse være blevet overrasket, hvis han havde rettet ind.
Pudsigt, at en af hans forklaringer tidligere var, at han bare lige havde lidt smårester efter lukket butik, han skulle af med (til trods for utallige opkøb, hvor han brugte samme billeder, når han dagen efter satte samme vare til salg igen)
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 09:44
Jeg forstår det altså ikke

En må ikke sælge mange fluestænger men andre må godt have en million/ milliard forfang til salg eller sælge en million/milliard spinnere og woblere.....uden af der bliver drevet heksejagt på de sælgere 
Hvad er forskellen?

Mvh Ole 

Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 11:02
Citat: Ole K.

Jeg forstår det altså ikke

En må ikke sælge mange fluestænger men andre må godt have en million/ milliard forfang til salg eller sælge en million/milliard spinnere og woblere.....uden af der bliver drevet heksejagt på de sælgere 
Hvad er forskellen?

Mvh Ole 


Hej Niels Ole

Måske den massive markedsføring med, at skulle have sine annoncer forrest hele tiden ? Det sjove er jo så, at det langt fra kun er omtalte person, som har den adfærd, ja faktisk kan flere deltagere i tråden her ikke sige sig fri ? Med andre ord, komikken vil ingen ende tage her på 123. nu... LOL

Godt Nytår


Redigeret af DNA7 - 26 Dec 2016 kl. 11:04
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 11:20
Nu taler jeg alene på egne vegne:
Mønsteret er ens:
1. Han tæppebomber med utallige annoncer
2. Der stilles spørgsmål til mængden af grej, han sælger, hvorefter han sviner folk til.
3. Andre begynder at blande sig, hvorefter han nu pludselig "bare vil hjælpe folk med kvalitetsgrej til gode priser"
4. Han får første henstilling om at følge reglerne - han bedyrer, at han alene bare lige skal sælge lidt sørgelige rester fra nedlagt butik
5. Folk kommenterer, at det i så fald er underligt, at han direkte annoncerer, at han vil KØBE feks stænger (når han nu bare lige skal have solgt det sidste)og at han derfor er decideret opkøber med cvr nummer.
6. Han får "sidste chance" mht at indrette sig efter reglerne. Dvs. et vist antal annoncer, ikke at uppe sine annoncer konstant, sober tone osv.
7. Han ignorerer sføli dette
8. Han bliver smidt på porten
9. NU BEGYNDER DET "SJOVE":
10. Nu forstår han lige pludselig situationens alvor, han himler op om forskelsbehandling, kontakter admins via tlf, admins arbnejdsplads, ekskone, foretager utallige opkald og vil mødes face to face, opretter egne sider/fora, hvor han nu er et stakkels forurettet offer for en ond verden (som rigtig mange, der ikke har fulgt med hopper på, for manden skriver ganske udmærket)
11. Han forsøger med alle tænkelige metoder......ALLE TÆNKELIGE METODER!!!!!!......at komme tilbage ind i varmen igen!
KAN IKKE VÆRE RIGTIGT, AT EN ADMINS BØRN SKAL VÆRE BEKYMRET FOR AT GÅ UDENFOR!!!!
Mønsteret er fuldstændigt identisk: Facebook (flere bruger har smidt ham ud - ikke p.g.a. EN overtrædelse, men p.g.a. en samlet vurdering (manden bedriver tydeligt erhverv, nægter at rette sig efter g4ruppens regler, sviner folk til mv.), Den Blå Avis, og nu herinde.
Altså....."hans massive markedsføring" er en ting.....en anden og langt mere alvorlig er, at han bogstavelig talt skider på enhver venlig men bestemt henstilling.
Scroll lidt op i tråden og læs feks, at Lars nu har aftalt med ham, at han ikke længere må oprette annoncer. Der gik ikke mange timer, inden han selvfølgelig gjorde det alligevel!

Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 11:58
http://www.facebook.com/groups/1800111946880454/

Redigeret af P.M. - 26 Dec 2016 kl. 11:59
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 12:02
Den mest tåbelige form for annoncering her på siden, må sgu da være de folk, der anser det for verdens bedste ide, at genindrykke deres tidligere annonce for, at skrive "SOLGT". (så sent som for 10 min siden !)
Ærligt talt, hvis varen er solgt, så slet dog annoncen, den tjener absolut intet andet formål end, at skubbe andres annoncer længere ned ??
Hvis man endelig insisterer, så skriv dog "SOLGT" i den oprindelige annonce, hvorfor i alverden indrykke en ny ?? Confused
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 12:04
Sjovt, ikk'?

Sakset fra hans eget regelsæt:
Der skal til alle tider holdes en god og konstruktiv tone i gruppen. Dette gælder både for administrator og medlemmer. Et hvert brud på denne regel, vil/kan medføre udelukkelse fra gruppen - efter en konkret vurdering fra administrator.

Alt imens han har svinet folk til efter forgodtbefindende
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2016 kl. 17:18
Lars Aagård

Hvorfor stopper du ikke bare manden helt herinde han bliver jo ved med at beklage sig og er umulig at lave aftaler med da han ikke vil overholde dem. Han næste skridt bliver at han ringer til dig og din familie og beklager sig.


http://123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&id=88942
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2016 kl. 11:24
Sikke en tråd - jeg måtte da hente en øl halv-vejs...
Mvh Finn
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 18:39
Citat: gumbas

Lars Aagård

Hvorfor stopper du ikke bare manden helt herinde han bliver jo ved med at beklage sig og er umulig at lave aftaler med da han ikke vil overholde dem. Han næste skridt bliver at han ringer til dig og din familie og beklager sig.


http://123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&id=88942

Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 20:24
Normalt gider jeg ikke skrive om folk, men han er godt nok en usmagelig herre ham SS...
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 20:36
Citat: Bishop

Normalt gider jeg ikke skrive om folk, men han er godt nok en usmagelig herre ham SS...

Kenneth
Undskyld, hvad er der usmageligt ved at SS oprette sig som ny betalende annoncør på denne side og så gøre opmærksom på dette?

Eller er det heksejagten der er usmagelig?
/J
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 20:44
Citat Lars Aagaard:
Så er der ryddet op igen igen.
Han har nu fået forbud mod at bruge brugtmarkedet, og har fået tilbudt en tilbudsside i stedet.

Efterkommer han det?
Nej - ganske som vanligt, er han bedøvende ligeglad. Er det en heksejagt?
Til top
Simon Smsd Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Simon Smed Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2016
Geografisk: Smørum
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Simon Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 20:45
Det jo ikke noget nyt ? Har han været et stykke tid nu..

Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 22:45
Citat: Jørgen S

Citat: Bishop

Normalt gider jeg ikke skrive om folk, men han er godt nok en usmagelig herre ham SS...

Kenneth
Undskyld, hvad er der usmageligt ved at SS oprette sig som ny betalende annoncør på denne side og så gøre opmærksom på dette?

Eller er det heksejagten der er usmagelig?
/J

Det usmagelig er at han bliver ved og ved, denne gang var der "kun" 3 annoncer (kun en nu) det er måden der er blevet spammet på fra SS der er usmagelig og at han forsætter som det passer ham selv efter henstilling fra en Admin/Ejer. 

Hvis alle annoncører her på sitet gjord som SS vil der ikke være noget brugtmarked for brugere som du og jeg.

men du har da lov at have din mening lige som jeg kan have min ;-)


Redigeret af Bishop - 14 Jan 2017 kl. 22:48
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2017 kl. 10:16
Hvor er der annoncer fra ham som betalende annoncør ??
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2017 kl. 11:16
Ørde du burde måske åbne øjnene Sørens flueplads
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2017 kl. 10:49
Envidere syntes jeg det bør indskærpes at sælgere på auktionen beskriver deres varer/grej ordentligt. Der er specielt én enkelt sælger der ofte bare beskriver sine mange auktioner som "samlergrej", faktisk udnævner vedkommende alt lige fra antikviteter og til gammelt lort til samlergrej, fatter ikke rigtigt at der er nogen der vil byde på sådan noget, når billederne ligeså ofte er ringe kvalitet, det strider iøvrigt mod reglerne hvor det fremgår at varerne skal være ordentligt beskrevet.

Derudover kunne man få mistanke om at der også er nogen der sidder og byder på deres egne auktioner, kun en mistanke. I øjeblikket er der en auktion oprettet af en persom og omgående er der en person med samme navn der byder. Det er ofte sket før, og det er vist også noget rod.

God påske fortsat !

PS det er rigtig fladfiske vejr! Smile
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2017 kl. 15:47
Citat: ljf

Envidere syntes jeg det bør indskærpes at sælgere på auktionen beskriver deres varer/grej ordentligt. Der er specielt én enkelt sælger der ofte bare beskriver sine mange auktioner som "samlergrej", faktisk udnævner vedkommende alt lige fra antikviteter og til gammelt lort til samlergrej, fatter ikke rigtigt at der er nogen der vil byde på sådan noget, når billederne ligeså ofte er ringe kvalitet, det strider iøvrigt mod reglerne hvor det fremgår at varerne skal være ordentligt beskrevet.

Derudover kunne man få mistanke om at der også er nogen der sidder og byder på deres egne auktioner, kun en mistanke. I øjeblikket er der en auktion oprettet af en persom og omgående er der en person med samme navn der byder. Det er ofte sket før, og det er vist også noget rod.

God påske fortsat !

PS det er rigtig fladfiske vejr! Smile

Shill bidding (byde egen eller en vens vare op)  er bedrageri det bliver der slået hårdt ned på ebay...Bedrageri er ulovligt ifg Dansk lov en skam der ikke er nogen med 100% beviser der vil politi anmelde dette.....Hvad er  lystfiskerforums holdning og policy imod shill bidding ? bliver folk bannet,eller kan de bare fortsætte som medlemmer ? 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2017 kl. 19:14
Hvad angår at byde egne varar op det skal stoppes Men at stille sig til dommer over andres auktioner det kan man ikke tillade sig ljf er åbenbart et altvidende samler orakel sådan er der også nogen der tror de er spring anoncerne over hvis man ikke gider at byde men stop hets mod visse sælgere
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2017 kl. 22:45
Citat: pip_ser

Hvad angår at byde egne varar op det skal stoppes Men at stille sig til dommer over andres auktioner det kan man ikke tillade sig ljf er åbenbart et altvidende samler orakel sådan er der også nogen der tror de er spring anoncerne over hvis man ikke gider at byde men stop hets mod visse sælgere

Forstår ærlig talt ikke hvad du mener med hets mod visse sælgere.  Skriver virkelig da bare det jeg ser, har du drukken af natpotten John?  Et eller andet er da steget dig til hovedet, eller det der er værre :-)

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2017 kl. 22:47
Citat: ljf

Citat: pip_ser

Hvad angår at byde egne varar op det skal stoppes Men at stille sig til dommer over andres auktioner det kan man ikke tillade sig ljf er åbenbart et altvidende samler orakel sådan er der også nogen der tror de er spring anoncerne over hvis man ikke gider at byde men stop hets mod visse sælgere

Forstår ærlig talt ikke hvad du mener med hets mod visse sælgere.  Skriver virkelig da bare det jeg ser, har du drukken af natpotten John?  Et eller andet er da steget dig til hovedet, eller det der er værre :-)

Har da iøvrigt aldrig ført mig frem som samler orakkel, eller nogen som helst anden form for orakkel... Er du sikker på at du ikke har drukket tis John ?
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2017 kl. 10:53
Du kalder noget af det han sælger Gammel lort Du er måske kun smagsdommer
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2017 kl. 11:13
Citat: pip_ser

Du kalder noget af det han sælger Gammel lort Du er måske kun smagsdommer

Nu har jeg ikke henvist til nogen med navns nævnelse, så hvis nogen føler sig ramt er det måske ligesom hvis man slår pisken ned i et hundespand så hyler kun den der bliver ramt???
Men kald mig hvad du vil. 
Hvis du bruger overskriften "samlerblink"  og det iøvrigt er den eneste beskrivelse, så må man vel forvente at der er tale om et eller andet der er specielt. Når det så f.eks. bruges om et blink som alle og enhver kan gå ned til grejhandlereren og købe, så er der efter min mening tale om dårlig beskrivelse af genstanden.

HVIS man byder egne auktioner op, er det efter min mening ikke i orden.

Begge dele er efter min mening med til at ødelægge auktion siden, og jeg syntes det er for ringe at man skal kaldes smagsdommer fordi man påpeger dette !
John du forsvarer det derfor er du en klaphat i den forbindelse. I mange andre forbindelser syntes jeg du er en fin fyr!
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2017 kl. 18:03
Men hvad er det i øvrigt for en forretning SS driver? Det er utroligt meget grej han har til salg, men jeg har da ikke lige kunne noget CVR-nummer, og hvis der er ét skal han da oplyse det.. Og med de mængder grej til salg kan jeg da dårligt forestille mig det er noget han selv har købt og så umiddelbart efter sælger.....??
Mvh Finn
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2017 kl. 07:55
der bliver reklameret med at der opkøbes grej på flere steder .. også her i forum'et .. 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 15:11
Citat: laah123nu

Så er der ryddet op igen igen.
Han har nu fået forbud mod at bruge brugtmarkedet, og har fået tilbudt en tilbudsside i stedet.

Så bliver hans annonce fra i dag, 
nok snart slettet! Confused
Til top
frank juul Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frikkel

Tilmeldt:: 18 Feb 2011
Geografisk: Randers NØ
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frikkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 18:45
LOL han er kold som jordbæris
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 08:55
ha ha, mon dog .. eller den som han har slået op idag/går .. 

Til top
Jens Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mussemand Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2005
Geografisk: Gaula / Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mussemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 11:14
Så er tøserne igang igen ,,,   lad dog webmaster selv afgøre hvad han vil 
og få jer et liv der strækker sig til mere end kløen i bændelormen ..
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 21:52
skønt at der findes mennesker som du, der i den grad kan bane os på rette spor .. mange tak for det!
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2017 kl. 09:42
Citat: mussemand

Så er tøserne igang igen ,,,   lad dog webmaster selv afgøre hvad han vil 
og få jer et liv der strækker sig til mere end kløen i bændelormen ..

Nu kan man jo så være uenig om hvem der er tøserne, hvem der er bændelormen og hvem der har fingeren tættest på bændelormen.

Debatten vedr auktion mv er da helt i orden. Auktions siden er nok 123nu´s største aktiv, har i alt fald været det og er helt klart grunden til at jeg startede med at bruge siden. 
Jeg tror hvis webmaster holder lidt mere hånd i hanke med hvad der sker, og håndhæver reglerne lidt bedre så går det nok.

At holde liv i en side som denne blot for debat foraet tror jeg vil være umuligt, der er alt for få der deltager. Man kan jo se hvad der feks sker på fisketips: et par håndfulde er hvad der er tilbage på trods af at der er listet vist nok 50 000 brugere. Det bør ikke ske for 123nu efter min mening! 

Så lidt mere justits på auktionen tak, dog uden at det går ud over køkken bytte-sælger/køber som er amatører
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2017 kl. 14:34
Citat: laah123nu

Citat: Jan Persson

** edit - det har så tilsyneladende ikke den store effekt, da der er nye annoncer både fra i går og i dag **


Jo Jan, det har effekt.
Han har nu selv slettet halvdelen af sine annoncer, og herefter (efter aftale) lagt 4 annoncer ind.

Hvis der skal sælges mere herefter, så bliver det via en 123nu.dk tilbudsside.

Måske du skulle tjekke brugtsiden ud nu, manden vil da tydeligvis skide på jeres aftaler!
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2017 kl. 11:39
Citat: Henning

Måske du skulle tjekke brugtsiden ud nu, manden vil da tydeligvis skide på jeres aftaler!

Hej Henning,

Søren har lagt 8 annoncer ind i april, og 10 annoncer i maj.
Det er vel ikke alarmerende?

Ellers holder han sig da vores aftale, og til sin tilbudsside: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/links_redirect.asp?linkid=453055952
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2017 kl. 12:40
Citat: laah123nu

Citat: Henning

Måske du skulle tjekke brugtsiden ud nu, manden vil da tydeligvis skide på jeres aftaler!

Hej Henning,

Søren har lagt 8 annoncer ind i april, og 10 annoncer i maj.
Det er vel ikke alarmerende?

Ellers holder han sig da vores aftale, og til sin tilbudsside: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/links_redirect.asp?linkid=453055952

Du glemmer vist hvad du selv har sagt!


Redigeret af Henning - 08 Maj 2017 kl. 12:43
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2017 kl. 13:03
Kom nu videre, Henning, dit klynkeri er ynkeligt at høre på...
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2017 kl. 13:24
"duck power", du behøver ikke bekymre dig om mig, jeg er skam videre! Du og andre, der heller ikke synes at regler er noget der skal håndhæves, må have det rigtig godt! Wacko

Redigeret af Henning - 08 Maj 2017 kl. 19:53
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2017 kl. 19:47
Nå ja... Da heldigt at alle andre annoncører ikke fyrer løs med annoncer i brugt annoncerne. 

Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum