Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tropisk fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tropisk fiskeri
    Sendt: 20 Nov 2016 kl. 23:13
Skal til Los Roques DIY med konen og er på udkig efter et par flats boots til hende. Vi kommer til at gå en del, så tænker rigtige boots istedet for neopren. Hun bruger normalt st. 38 eller Uk 6, 24 cm. Kan ikke finde butik i Dk der har størrelsen og er usikker på at bestille fra udlandet mht. Størrelse. Har set på Simms ig Patagonia. Nogen der har erfaring
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2016 kl. 12:33
I følge Salmon Fly hjemmeside findes de i str. 39, men det er måske for stort?

Mvh. Ivan.
Til top
Henrik Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidt Avatar

Tilmeldt:: 20 Nov 2006
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2016 kl. 12:40
Det er det fedeste sted....husk nu at tage en katamaranbåd ud til de andre øer og snorkle i lagunerne....der vil du se alle slags fisk incl bonefish og barracuda....oplevelser for livet.....rigtig god tur....og husk en seriøs krogløser hvis en pelikan tager din flue under fiskeri :-D

Til top
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2016 kl. 13:48
Har snart været den del rundt i verden og fiske og LR er mit total yndlings sted. Har dog indtryk der er er temmelig uroligt dernede så pas på jer selv.

Jeg har prøvet to forskellige flat sko og problemet med begge er at der kom små koraller ind i selve skoen. Jeg prøvede et par alm. surfer sko også og det var lidt det samme men de kostede så kun 1/4 del og syntes egentlig de virkede lige så godt. Ved dog ikke om der er kommet nyere og smartere flat sko siden den gang jeg købte mine.
Til top
Jesper Steen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper Steen Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2003
Geografisk: Rosklide
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Steen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2016 kl. 18:18
Hej Lars.
Kan ikke lige finde ud af at lave et rigtigt link, men læs lige den her artikel.....
vh Jesper Steen

http://www.news.com.au/travel/travel-advice/airport-workers-arrested-after-stealing-from-passengers-luggage-in-venezuela/news-story/c346361c3f40fb6da32e4687556ff6e2
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2016 kl. 19:03
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2016 kl. 23:10
Tak for advarslerne. Vi må være forsigtige. Jeg har flere år udsat rejsen pga. samme problematik, men nu skal det være.
Til top
michael thinnesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mic82

Tilmeldt:: 26 Okt 2006
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mic82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2016 kl. 19:47
Hej Lars. Har selv brugt "surfersko" flere gange på LR. Man skal bare købe dem der har en kraftig sål.. de er meget billiger end flats boots og fungere lige så godt...
Er godt nok misundelig på at i skal derned, men jeg har ikke selv turde grundet sitiuationen dernede... men vil meget gerne have en Update på hvordan det er gået, da jeg virkelig længtes efter det sted..! 

God rejse:) mvh Michael 
Til top
michael thinnesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mic82

Tilmeldt:: 26 Okt 2006
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mic82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2016 kl. 20:53
https://www.kingfish.dk/ist-standard-6-5mm-neoprenstovler

Syntes man kommer lang med sådanne sko...?
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2016 kl. 22:11
Hvis du primært skal vadefiske så vil jeg helt klart anbefale en flatboot med snørebånd.. Har selv været ni dage på Los R.. i en neopren støvle med lynlås.. Den gav slet ikke nok fod/ankel støtte og der satte sig sand i lynlåsen så den ikke kunne lukkes ordentligt. Du er velkommen i min gruppe Nervous Waters på facebook.. Her er en del erfarne fiskere indenfor tropisk fiskeri:)

Mvh

Søren
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2016 kl. 11:00
Hjælp altid velkommen. Tak.
Har nu indviet et par Simms flatsboots til hverdagsbrug, så de et gået til før vi ankommer. Problemet er mere til konen. Har et par neopren det er lige det største, så nu har jeg købt nogle fra Bare der forhåbentlog passer bedre. Jeg forsøgte at købe et par Simms sneakers, men der er et halvt års ventetid.Problemet er også at de vist var lige det største.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down