Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forfangsline min 0.35 fremover.....

 Besvar Besvar
Forfatter
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forfangsline min 0.35 fremover.....
    Sendt: 02 Okt 2016 kl. 07:48





Test-fiskede NOAH´S lyserøde wobler, havde kun 1 time max. på kysten, da maden var i oven. Der skulle heller ikke gå mere end 15 min, før der var fisk. 

Kørte DIREKTE i Bilka 18 min efter jeg startet med at fiske. 2 x ny forfangsline på 0.35 blev handlet.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2016 kl. 09:33
Et godt tip...

Lad være med at dreje ind på hjulet når fisken trækker line af hjulet, det resulterer i en snoet line efter kort tid. Det er bedre at indstille sin bremse ordentligt inden fiskeriet,frem for at stå og rode med den under fighten.

 Og hvis hjulets bremse ikke er finstartende nok, så fisk evt med bagstoppet slået fra, det giver en mere jævn bremsning ved udløb når man ruller baglæns på hjulet
Til top
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2016 kl. 12:11
Tak for tips. Du har ret, men syntes det er svært at finde den "rigtige" indstilling af bremsen. 

Har du et tip, hvor blødt skal den være ? Jeg plejer at sætte den stramt indtil hugget falder, derefter løser jeg den.

Kom bare med din viden, jeg er sikkert ikke den eneste som ikke er usikker på dette.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2016 kl. 12:18
Hvorfor kan jeg ikke maximere videoen ,eller åbne på youtube?
Til top
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2016 kl. 12:25
Det ved jeg ikke. 

Prøv at kopier dette link; https://www.youtube.com/c/FiskAmok

Der kan du se alle mine film, og vælge den du vil se
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2016 kl. 16:38
så virker den med garanti

https://www.youtube.com/c/FiskAmok
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum