Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Porto - forsendelse - auktioner.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Porto - forsendelse - auktioner.
    Sendt: 30 Sep 2016 kl. 11:19
Jeg har under afvikling af auktioner, og køb af grej fundet ud af, at der er mange, som ikke er klar over at eksempelvis Gul&Gratis, har en speciel aftale med PostNord omkring forsendelse af pakker.

De priser, som ses på linket her, er med forsikring:

https://mit.guloggratis.dk/pakkepost

Nu kan det så undre, at priserne er så meget lavere, men med tanken på at pakken er forsikret, så vil jeg da overveje at bruge Gul&Gratis pakke ordning mere.

Blot til orientering.

Mvh
P.K.
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2016 kl. 11:58
Hej Per
Den blå avis har en lignende ordning,vist bare med gls. Min sidste modtager af en lang stang fik den leveret til døren for 68 kr mod normalt 160 hos gls,afhentet på posthuset. Labelen kan printes ud  som man jo også kan hos post...hvad det nu hedder.
Vh
Jens 
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2016 kl. 13:56


Man skal dog være opmærksom på at man skal være bruger af dem !
Det vil sige at man skal have en annonce kørene eller lige have haft en kørene,,,mener at man må bruge denne ordning  i op til 4 uger efter annoncens ophør Wink 

Men det skulle vel ikke være noget problem at lave en sådan annonce kørene  Big smile

Og som PK skriver er der forsikring og T&T med !



Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2016 kl. 15:13
Det er jeg nu ikke sikker på er korrekt!

Man har for nylig forlangt nyt, og mere sikkert login, og jeg har ikke haft annoncer de sidste 4 år, så jeg tror ganske enkelt, at en registrering med gangbart lockin, er nok i dag, men jeg kan tage fejl.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 30 Sep 2016 kl. 15:14
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2016 kl. 20:03
Citat: PK

Det er jeg nu ikke sikker på er korrekt!

Man har for nylig forlangt nyt, og mere sikkert login, og jeg har ikke haft annoncer de sidste 4 år, så jeg tror ganske enkelt, at en registrering med gangbart lockin, er nok i dag, men jeg kan tage fejl.

Mvh
P.K.

Du har helt ret Per. De sidste mange jeg har solgt her på siden og set fordelen i for købers og handlens skyld at benytte gul og gratis til portokøb har jeg i flere år forud ikke har haft annoncer kørende på samme side. En simpel og meget hurtigt gjort bruger opretning er alt der skal til for at foretage et portokøb. Det er ganske simpelt en vare de sælger og en del af deres forretning. Ved køb vises en kort udspecificering der også indeholder deres gebyr og det synes jeg såmænd er helt fair og stadig en meget billig løsning for portokøb som privat.
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2016 kl. 20:07
Bør lige tilføje at mit forrige svar kun forholder sig til gul og gratis. Ordningen i dba har jeg ikke den store indsigt i endsige været opmærksom på. Men takker her for at være blevet opmærksom på muligheden hvad enten kravene til brugen deraf så måtte være.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2016 kl. 22:09


Hej PK Og Poul erik

I har begge ret ret Thumbs Up

Men jeg fik den besked i maj/juni at man skulle have en annonce kørene for at kunne benytte g-porto !

Brugte det før denne besked poppede op, da det var og er en rigtigt god ordning at få sendt sine pakker på.

Derfor har jeg oprettet en annonce på noget porcelæn til en overpris for at bevar muligheden for at kunne bruge G-porto Wink

Kan godt se nu at der ikke står noget om at man skal have en annonce kørene, så det må de have ændret.

Beklager, men så er det jo godt at der er nogen der er vågne Big smile

PS---ingen jeg sletter min annonce---er der nogen der ville købe fruens kaffe-stel (offenbach)til 2800kr ????WinkBig smile






Redigeret af carsten o - 01 Okt 2016 kl. 22:10
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum