Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning

 Besvar Besvar
Forfatter
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning
    Sendt: 21 Sep 2016 kl. 17:33
jeg efterlyser den mand.
Søren Rasmusen
HV Rolstedsvej 19 3. TV
2450 KBH SV
Jeg har den 9/9 betalt ham for en Hardy Demon kl 5 fluestang,men har siden ikke kunne få fat i ham.Jeg har prøvet på mail/telefon og besked via mobilpay.
Det kan jo være han har snydt andre,så der for dette indlæg.Angry
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 17:49
Jeg var også i kontakt med ham ang. en Winston stang, men da den var forholdsvis billig, og da "Søren" foreslog at han ville betale forsendelsen, fik jeg kolde tæer og trak mig ud af handlen, det lød simpelthen for godt, til at kunne være seriøst!

Redigeret af Henning - 21 Sep 2016 kl. 17:50
Til top
Carsten Hougård Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bundbid1

Tilmeldt:: 14 Jan 2013
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bundbid1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 17:59
Hej.

luthierhasselbach@gmail.com/Luther..?(Michael)
You Can Tune A Piano,But You    Can´t Tunafish...
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 18:02
Citat: bundbid1

Hej.

luthierhasselbach@gmail.com/Luther..?(Michael)

Ja, det har du nok desværre ret i. 
Mvh
Henning
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 18:46
Dennis, det lyder som om at du er nødt til at gå til politiet med det. Om du derved kan få din stang eller lige frem pengene tilbage er vel uvist. Men udover at det kan dreje sig om en straffesag i form af bedrageri kunne det jo også være at de med deres midler kunne få fat på manden.
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 19:50
Send lige en e-mail til webmaster, med dokumentation for handlen og betalingen, så han straks kan spærre for svindleren.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 22:21
Sørgeligt at du er blevet snydt,,,,men 500 kr for en hardy demon stang der er som ny Shocked

Her ville flere alarm klokker have ringet for mig evt stjålen stang,og i dit tilfælde blevet snydt,Du har handlet meget naivt det må du undskylde jeg siger 


Redigeret af Kevin rostrup - 21 Sep 2016 kl. 22:21
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2016 kl. 01:39
Der ses i det mindste at eksistere en sådan person med dette navn og tlf. på adressen - men måske ét fedt hvis det er en stjålen identitet. Der kan jo også være sket noget slemt for manden på den ene eller anden måde. Prøv i det mindste at se om du ikke kan få politiet til at hjælpe med at få kontakt til ham.
Til top
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2016 kl. 20:14
Hej igen.
Webmaster er kontaktet.
Dette indlæg er ikke ment som en klagesang,men som en advarsel til andre før de handler med vedkomne.
Og til dig Kevin,så har min kammerat købt en Hardy Demon 4 delt kl 6 med kvittering og papir for 750kr og en Hardy Demon 12 " kl 7 til 1000kr,så prisen er jo ikke helt gal,hvis man mangler penge.Jeg har desuden købt rigtigt mange fine stænger her på siden,til meget fordelagtige priser.
Det kan jo også være at Søreen er blevet syg,eller lign.
Tråden sluttes her.
Mvh
Dennis
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2016 kl. 17:46
Hej Dennis

Ville bare sige her til slut at jeg håber du finder en løsning og at der i sidste ende kommer noget positivt ud af det alligevel. Samt at når du bringer det her bestemt ikke fra min side er blevet opfattet som en klagesang og som kun som en evt. velment advarsel og som en måde at komme i dialog med andre der måske har info eller lignende oplevelser. Det synes jeg er meget fair at bringe her når man som dig har gjort så meget alt for længe uden at kunne komme i kontakt.
Til top
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2016 kl. 12:41
Hold jer fra ham.Stadigvæk ingen kontakt /stang eller penge retur.
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2016 kl. 13:15
Gør dig den ulejlighed, at du melder vekommende til politiet, de gør ganske vist ikke noget for, at du kan få dine penge tilbage, men da du med garanti ikke er den eneste som er blevet snydt af den pågældende svindler, så kan din anmeldelse være med til, at sørge for, at han kan blive dømt for en lang række forhold.
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2016 kl. 02:23
Citat: NRE

Gør dig den ulejlighed, at du melder vekommende til politiet, de gør ganske vist ikke noget for, at du kan få dine penge tilbage, men da du med garanti ikke er den eneste som er blevet snydt af den pågældende svindler, så kan din anmeldelse være med til, at sørge for, at han kan blive dømt for en lang række forhold.

ENIG!
Til top
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2016 kl. 20:24
Han bliver helt klart anmeldt,det lover jeg jer.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2016 kl. 09:20
Dennis jeg syntes det er ok du skriver dette for at advare andre.   De fleste der bliver snydt på denne måde, ønsker jo ikke at fremstille sig selv som et godtroende fjols og derfor kommer det sjældent frem.  
Du har gjort det, tak for det du skal have en Smile
Du får sikkert aldrig din stang, og nok heller ikke pengene igen, men er blevet en erfaring rigere. Hvis noget ser ud til at være for godt til at være sandt, er´ der stor sansynlighed for at det ikke er sandt !
God weekend !
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2016 kl. 16:21
Det er ingen skam at annoncere, at man er blevet snydt af en svindler, her på Lystfiskerforum er det nemlig sådan, at man sædvanligvis kan regne med, at det er hæderlige og ordholdne mennesker man handler med.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum