Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mcleanan lakse net

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: mcleanan lakse net
    Sendt: 16 Sep 2016 kl. 19:43
Det må være ret nyt, fik mit bestilt hjem for et par måneder siden. Super ærgerligt, jeg håber at de finder en ny forhandler i Skandinavien.


Har været meget tilfreds når jeg har bestilt fra dem :)


Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2016 kl. 19:20
Hejsa har været i Korsholm i dag de hade ikke det net hjemme men de ringet til dem som sælger i danmark Guideline har opsagt den aftale de har med Mcleanan og send hele det lager de hade tilbage skod . så må vi se hvem der bliver den næste der kommer til at sælge dem 
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2016 kl. 13:22
Alle forhandlere af Guideline kan bestille det hjem - bare til info :) 
Husk at gummi net giver ret stor vandmodstand, og derfor kan være sværere at enhåndsbetjene. Jeg ville desuden vælge seatrout modellen - den er rigeligt stor til laks (det er også den de har hos Kosholm).
Det er virkeligt et lækkert net, er selv meget glad for mit.



Redigeret af Søren. - 13 Sep 2016 kl. 13:23
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2016 kl. 08:04
ok vil jeg prøve at køre ud at se den for den de har på billed er den gammel model
Til top
Jan Skall Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skall Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2006
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skall Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2016 kl. 07:24
Hej Claus


Korsholm - Billedet på deres hjemmeside er ikke opdateret, har lige købt et af disse og det er med gummi/vægt

http://www.korsholm.dk/dk/mclean-net.html


mvh Jan
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2016 kl. 07:02
Hejsa søger lidt hjælp hvor kan man bestille/købe mcleanan lakse net med gummi net og vægt i enden. mvh Claus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres