Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gudenå/lillå hvor er adgang/passage lettest

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Fj Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesperfj

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Geografisk: hvafforenby
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperfj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gudenå/lillå hvor er adgang/passage lettest
    Sendt: 29 Jul 2016 kl. 01:07
Jeg skal have et 60-årigt, men rørigt familiemedlem med på fisketur det midt/østjydske. Han er vant til at fiske. 
Jeg er medlem af Langå og kender grå zone i Lilleåen bedst.

Hvor kan I anbefale i Gudenå/lilleå, hvor det er let at bevæge sig langs åen?
Evt. i andre åer/stræk i midtjylland, som ikke er for besværlige at bevæge sig ved?

Kender I til guided fiskeri fx fra båd efter fedtfinnefisk i de indre farvande hvis sådan noget overhovedet findes.

Tak. 
/ Jesper
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2016 kl. 12:13
Som 60-årig vil jeg gerne opponere imod at du forsøger en, tilsyneladende, handikap-venlig fiskeplads til dit familiemedlem. Hvis han er "rask og rørig og vant til at fiske" kan han tåle det samme som dig og sikkert også mere. 
Tag du ham med til et sted, du selv har tillid til og bed til at han ikke læser dit indlæg, for så banker han dig sikkert, når I mødes. Ouch
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2016 kl. 12:40
i det hele taget synes jeg Gudenåen på Langås stykker er nemt tilgængelige
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2016 kl. 14:46
Hej Jesper.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men ud fra din måde at skrive på, må du da sikkert også være glad for at have en voksen med, hvis du skulle falde og slå knæet 😀

God tur mvh Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum