Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humminbird autochart problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MrSelfdestruct Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MrSelfdestruct Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Humminbird autochart problemer
    Sendt: 31 Maj 2016 kl. 12:46
Hej folkens!

jeg håber der er nogen herinde der har erfaringer med Hummminbird Autochart programmet.
jeg er nemlig løbet ind i et problem jeg ikke kan se hvordan jeg fixer.
Jeg bruger et Helix 5 SI GPS ekkolod og har været afsted og optage min rute osv.
så tager jeg SD kortet ud og sætter det i computeren og den generer et kort ud fra den B0001.SON fil jeg vælger. højreklikker "Map Here" ruten kommer frem, og så "Create Map" og det farvede kort kommer frem.. så langt så godt!
men her stopper morskaben, for nu skal jeg ifølge manualen bare klikke på "Create Navionics Chart" knappen for at lave et kort jeg kan sætte tilbage i min enhed. men DET vil den ikke!? den knap lyser ikke op så man kan trykke på den??
er det mig der er totalt idiot eller har jeg gået glip af noget?
har prøvet at youtube hele processen, men alle filmene er som autochart Pro og det er ikke helt samme fremgangsmåde og samme knapper, så det hjalp ikke det store.
læste manualen fra humminbird, men der er ikke nogen fejlfindings-del så det kom jeg heller ikke videre af..
Så hvis nogen af jer kender til programmet, eller har haft samme problem så tager jeg med kyshånd imod hjælp!

Bo
En dårlig fisketur er stadig bedre end en god dag på arbejde!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres