Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svømmende fluesnapper

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Svømmende fluesnapper
    Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:54

http://www.youtube.com/watch?v=L1wqEZTNAuM

Ønsker vi at miste steder som dette.?

Jeg har drejet kameraet 50 cm længere opad. Stedet hvor den står er ca. 5 m fra en gydebanke. Det må jo under alle omstændigheder være bedre, den interesserer sig for Madsen Bent Lauge s insekter end, at den tager de små yngel. WinkPlanterne i baggrunden er brøndkarse. Brøndkarsen der gror ude i naturen kan være farlig at spise. Det er ikke karsen, der er giftig, men der lever en snegl på karsen, som har en parasit, der er farlig for mennesker. Så vi sender karsen til København, så bliver skaden ikke så stor.Embarrassed Oplysningerne om parasitten har jeg fra min gode ven Madsen Bent Lauge. Det er på bestemte tidspunkter af dagen, der er aktivitet i bækken. Nu har jeg fundet ud af, at jeg kan lave bio manipulation ved at spå græsplæne. Når jeg kører med græsslåmaskinen langs bækken, flyver der jo en masse sjove ting og sager ud. Dem er fiskene meget interesserede i. De kan høre, når jeg starter maskinen inde i garagen, så kommer de op til overfladen og ved det er ved at være spisetid.Wink Hvis i zoomer ind, kan i se, at det første insekt, der bliver taget, er en snudebille, der i panik klamrer sig til et græsstrå. På slutningen af klippet begyndte det at regne. Det må være en katastrofe for en myg, at blive ramt af en regndråbe.Cry

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro




Redigeret af lasse hagebro - 24 Maj 2016 kl. 21:00
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2016 kl. 09:56
Stakkels snudebille....hahahahah ja det ser kanon godt ud
per
Der ikke spiser vild brøndkarse fra det jydske.....jo engang ved Skjern Å og der fik jeg laksefeber bagefter.......tro mig det er sandt

Redigeret af Taonga - 25 Maj 2016 kl. 09:58
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum