Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oprydning Junglecock

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Bastrup Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TBN1

Tilmeldt:: 23 Maj 2016
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBN1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Oprydning Junglecock
    Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:48
Hej  :-)

Jeg har i sidste uge haft 4 auktioner her på siden og har ikke modtaget mail med vinderens kontaktoplysninger ?
Kan nogle af jer hjælpe?
Det er følgende jeg efterlyser:

Ove Pedersen

Michael Godske Jensen

Vincentas Laucys

Mvh. Torben Bastrup. Mail: tbn@tss.dk / tlf. 28257190



Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:53
Hej

Gå op i Login

Vælg "se dine indtastninger"

Vælg herefter "auktion", så kan du gå ind på de respektive, og se folks mailoplysninger ! Smile

Ps. Det skal jo så være på den profil du har oprettet auktioner på, hvorfor du har tilmeldt en ny profil i går, kan jeg ikke lige gennemskue ??


Redigeret af DNA7 - 24 Maj 2016 kl. 20:58
Til top
Torben Bastrup Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TBN1

Tilmeldt:: 23 Maj 2016
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBN1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 21:12
Hej Lars

Tak for hjælpen :-)

Mvh. Torben
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 21:53
Citat: DNA7

 Ps. Det skal jo så være på den profil du har oprettet auktioner på, hvorfor du har tilmeldt en ny profil i går, kan jeg ikke lige gennemskue ??

Logiken kan være, at det rent faktisk er to forskellige profiler som man skal oprette til h.h.v. dette fora, og så afdelingen men auktioner og køb/salg.
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 21:57
Citat: TBN1

Jeg har i sidste uge haft 4 auktioner her på siden og har ikke modtaget mail med vinderens kontaktoplysninger ?
Kan nogle af jer hjælpe?

Har du tjekket dit spam-filter, de kan godt ha' en uvane med, at frasortere mail som er maskinelt genereret.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2016 kl. 20:50
Har i dag, for første gang nogensinde, ikke modtaget overbudsmail ved auktion, så noget tyder på, at det halter i systemet pt. ??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres